Revisjonshistorikk [tilbake]

Har akkurat kjøpt meg en legacy, 1998 mod 2l manuell med 130000km på baken.har kjøpt den med bilforhandler for femti tusen ferdig reg og med tre mnd

Hei Benny! Har akkurat kjøpt meg en legacy, 1998 mod 2l manuell med 130000km på baken.Har kjøpt den med bilforhandler for femti tusen ferdig reg og med tre mnd garanti og dokumentert km ,bilen har stått i garasje hele sitt liv,hatt to eiere og har full stemplet service hefte . Til og med oljeskift er kun gjort på verksted med kvalitets olje;så bilen har aldrig gått mer enn ti tusen før skifte.Den er tilnermet rust fri,fin i lakken og kun en liten park bulk.Høres det ut som en grei handel?Men det jeg egentlig lurte på var om du viste hva som er forskjellen på 115 og 125 hestereren, om det er bare små endringer som topp osv eller om en må skifte hele pakka.Har solgt min kjære e39 525 1999 mod for120000kr nå og tengte og gjøre litt ut av legacyen med litt mods,første prioritet er å få litt mere hester og litt bedre bremser.Forslag? Hadde vært greit med bare en 20-50hk mer 115 men hadde hvert det beste med et par hundre,vet ikke hvor mye de orginal kassene tåler jeg, men hadde ikke trengt å druse på med mere hester enn den tåler til og begynne med da.Bare få litt mere futt så til og begynne med så jeg klarer meg igjennom vinteren, mens jeg planelegger motor bygging og hvordan jeg skal få subaruen til og snu noen hoder.Tips til fint styling kit som er noe moderat,eller om det finnes noe gt org kit .Har hatt BMW nå siden jeg fikk lappen nå for ti år siden,så nå måtte jeg prøve noe nytt og da var det ingen andre alternativ. Det måtte bli subaru skulle ha en impreza men den ble for liten som familie bil så sånn ble det legacy.Simpelt hen fordi jeg synes den har et potensiale til og bli fin og ingen andre som har en her vi bor.Men det var nå den motoren da! Ikke noe å rope hurra etter det?HJELP!!!!!

Antall visninger