Hei Benny og takk til dere alle for ei oversiktlig og god nettside. Jeg er den stolte eier av en 2008 modell Honda Civic 1,8 executive. Elsker bilen, kanskje for mye, det mener i alle fall samboern. Har hatt litt trøbbel med den - måtte skifte støtdempere, foringer og mer i forstilling (etter ca.10000 km) Dette ble selvsagt gjort på garanti, men det som forundret meg var at Honda ikke har leiebilavtale ved reklamasjoner. Er ellers stålende fornøyd med service fra forhandler. Etter første runde har det dukket opp andre lyter, noe som gjør at jeg sykler på jobb i dag. Den slipper lakk på støtfanger bak, samt kanter på fordører. Enkelte interiørdetaljer viser seg å ikke sitte riktig, og det er noen ulyder i fra bakstilling. Knepping i frontrute og et vanskelig dørhandtak på førerside. Alt blir nok ordnet, men jeg har sagt til forhandler at jeg ikke kommer til å la Honda Norge slippe så billig unna, noe han sa seg enig i. Har du noen formening om hva slags krav jeg kan rette mot Honda? Jeg synes jo det er rett og rimelig at de må kompensere meg noe, i og med at de ikke stiller med leiebil de dagene som jeg ikke har bil.På forhånd takk og med ønsker om en bilrik og solfyllt sommer!