0

Har en chevrolet blazer 1998 som jeg holder på å skifte mellomakselkryss på. der var kryssene limt fast, måtte varme til det kom ut,og så brukte jeg s

spurt 2013-02-06 13:17:00 +0200

Hei Benny! Har en Chevrolet Blazer 1998 som jeg holder på å skifte mellomakselkryss på. Der var kryssene limt fast, måtte varme til det kom ut,og så brukte jeg skru stikka å pressa koppene ut. Hvordan er det da å montere nytt? Skal det nye være limt fast med epoxy? Der er jo ikke utfrest noe spor for låseringer som følger med nye kryss .

Mvh John Robin

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2013-02-06 13:50:10 +0200

Hei Jan Robin. Jeg tviler vel på at disse har vært limt fast – det høres rart ut. At de tidvis kan sitte hardt fast derimot er jeg kjent med. Høres nesten ut som om det har vært gjort en skikkelig jalla-jobb på bilen din engang hvis det ikke er sport til låseringene.

Det er ikke bare sporene som har blitt fylt med rust og smuss da?

Du må gjøre skikkelig rent og sjekke en gang til. Hvis ikke er jeg redd du har et problem. Jeg regner med at du skal ha de som heter 534G – og de festes meg låsering.

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2013-02-06 14:12:39 +0200

hei igjen Benny ,

Det krysset jeg tok av var innsatt orginalt fra fabrikk så ingen jalla jobb , jeg måtte varme dette for å få epoxy ( eller nylonringen til å smelte å renne ut fyllehullene for disse) . Ser nå på youtube at de nye kryssene har utfrest spor slik at låsringene kan settes på innsiden av festeklaven så da er problemet løst. Se youtube link http://www.youtube.com/watch?v=073tYB...

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar