Likte litt den framstillingen dere hadde av 00-06 suburban.liten kommentar etter å ha lest litt her er at det påstås det blir så dyrt, men det er ikke
Likte litt den framstillingen dere hadde av 00-06 Suburban. Liten kommentar etter å ha lest litt her er at det påstås det blir så dyrt, men det er ikke helt min erfaring med mine suburbans (har hatt 3). Ikke noe mere kostbare enn andre biler. Og vil man ha det billigere så er det helt uproblematisk å importere evt. deler selv. Vel, kjempeside dere har her. Jeg kjører en 2003 Chevrolet Suburban 8,1 liter, levert originalt i Norge med 345 hk (litt mer i min :-)), kan anbefale Suburban på det sterkeste. Noehøyt drivstoff forbruk må man regne på disse bilene, min 8,1 ligger vel på rundt 2 på mila. Den har og montert et LPG anlegg fra VSI PRINS, med 180 liters tank, og ved kjøring på LPG så halverer man utgiftene på drivstoff. Ifølge min "lokale" mekaniker så er ikke det med brente ventiler noe problem på min 2003. Det skulle ikke engang være nødvendig med tilsetning påstås det, men må si at jeg fyller tilsetning allikevel, og har ogbestemt meg for å installere automatisk anlegg for tilsetning. Ellers så er dette biler som står for en smell, og tåler det meste, kommer seg fram stort sett overalt, og står man ekstremt fast har man 4 lavserie til hjelp. Om jeg skulle avslutte med et spørsmål, hehe, så ville det være. Med loadindex på 123, hvordan i huleste skal jeg finne SKIKKELIG kule felger og brede dekk o.l. til denne bilen ? Og ikke minst en skikkelig "godkjent"kufanger ?? Tullete norske regler vettu. Keep up the good work.