Rettigheter som bileier

spurt 2023-03-12 18:29:24 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei. Jeg har en 2021-modell ID.4. Den 2. november hadde jeg en stor oppdatering på bilen, den var inne på service, men de fikk ikke til å koble til ryggekamera eller 360-kamera etter oppdateringa. Jeg fikk tilbake bilen uten fungerende kamera, jeg har vært i kontakt med både forhandler og Volkswagen Norge, men de ber meg mer eller mindre om å smøre meg med tålmodighet. Det har nå godt 4,5 måned hvor jeg har kjørt med en ny bil med en alvorlig mangel. Verken forhandler eller VW har tatt kontakt med meg og hver gang jeg tar kontakt får jeg det samme svaret: "Vi venter på leveranse av reservedel!" Jeg er lei av å vente og lurer på hvilke rettigheter jeg har. Kan jeg kreve kompensasjon? Kan jeg heve kjøpet? Hva kan jeg gjøre?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett