0

har en G20 van 87 mod.

spurt 2022-09-04 15:26:12 +0100

anonym bruker

Anonym

har satt inn 350 small_ block med edelbrock innsug og forgasser med elektisk sjok men var ikke tilkoblet av montør, så. ble det prøvd med manuel sjok, det funka greit, og dristoffforbruket var normalt da, men så røk vaieren, så ble en enig med å koble til den elektriske sjoken, som igjen har ført til høyere dristoffforbruk og den motoren går heller ikkeno pent, og veldig lei å starte når den er varm, så hva kan ha gått galt her?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2022-09-05 13:09:38 +0100

Kanhned det var en grunn til at "montøren" ikke koblet til den elektriske choken in the first place? Min krystallkule fungerer dårlig med amerikanske biler, men perverst høyt drivstoffforbruk, spesielt på benzinerne, er et kjent fenomen. Når du referer til enda høyere forbruk enn det du opplever som normalt, og en motor som ikke går spesielt pent, enn si at den er VELDIG lei å starte når den blir varm, tyder på at den elektriske choken " fungerer", i den forstand at bilen får altfor feit blanding hele tiden. Jeg ville tatt en "Opel", der var det samme moro med autochoken fra sånn circa midten av 60-tallet and on, den kloke klobla ut hele sulamitten og laget seg en manuell løsning. Og en wire - det løser du på en-to-tre. Mye enklere enn å forsøke å fnne opp kruttet på nytt med den elektriske choken! Men for all - vil du fordype deg i den elektriske versjonen - er det helt sikkert noen i et amcar-forum som har en mulig kur. Men det enkle er ofte det beste! Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger