0

hei! lurer på hvordan mb w210 stv 320E 2001 mod er

spurt 2022-07-17 19:10:24 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei! har en mb 320e w210 for øyet som står til salgs, hvor mye drivstoff bruker den pr km, mil ? den virker i grei stand, har ikke prøvd den enda. den er gått 250,000 km automat kassa har blitt flusjet og skiftet olje og filter. hilsen: Kent Roger Pettersen.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2022-07-17 22:44:00 +0100

Drivstoffbudsjettet kan meget vel vise seg å være det billigste ved å eie denne bilen, ikke fordi den er kjørt spesielt langt, men fordi mer enn 20 år på veien gjør mye med en bil. Legg til at dette er en komplisert bil, og på bunnen av fakturaen for alt du tenker på å kjøre med denne bilen, står det ordet "premium" med store bokstaver og enda større tall! Greit nok, dette er også en tung bil: det har konsekvenser for hjuloppheng, dekk-kostnader og ikke minst, drivstoff-kostnader. Oppgitt forbruk er hyggelige 0,76 på landeveiskjøring, forsåvidt like hyggelige 1,03 på bykjøring. Og ikke fullt så hygelige 1,52 på bykjøring. Det er imidlertid all grunn til å anta at dette er i overkant optimistiske tall, det er bla ikke akkurat nyeste nye innspøyting her, og en V6 bensiner med 3,2 liters slagsvolum er tørst. Sånn er det bare, her kan du meget vel oppdage den sanne betydningen av "det koster å være kar"!

Ellers har du ikke en snøballs sjanse på en varm sommerdag til å klare å "sjekke" denne bilen godt nok der ute på tunet hos selger. Her er det kun NAF-test før, før , før du eventuelt under kjøpekontrakten som gjelder. Da får du et minimum av trygghet, og selger får dokumentsasjon på at opplysningsplikten er oppfyllt. Og som vi vet: det er mye enklere og ryddigere å avtale utbedring av feil og mangler FØR kjøpekontrakten er underskrevet, enn ETTERPÅ - subisidært et passende prisavslag. Og be advised, her er det rådyre deler! Det kan forøvrig utmerket godt være kritisk rust på denne bilen. Da går du bare videre, det er ikke DEG som "tar rusta", det er rusta som tar DEG! Å reparere kritisk rust på en bil som dette, det er rådyrt, og nei, det er IKKE noe som kan gjøres i en garasje! For min del ville jeg glemt denne bilen, prisen er antagelig såpass stiv at du får en si 10 år nyere bil om du velger en alminnelig, grei familiebil isteden. Da burde det være lett å velge spør du meg - ja - naboen og guttegjengen blir kanhende imponert av en feiende flott Mercedes, men ærlig talt, verken naboen eller gutta spleier på utgiftene du uvegerlig får her!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger