selve motorene er det stort sett ikke problemer med, men noen pumper sliter, og selve hjernen til disse, Det problemet løses ofte ved å flytte fsd giveren vekk fra selve motoren som blir så varm, og sette den på innerskjerm eller så. det følger gjerne med kjøleribber som man monterer denne på, samt nødvnedige kabelforlengere. det er jo store og tunge biler og motorer, så det sier seg selv at det er større slitasje på kuler og ledd enn en liten fiesta :) Men om du bytter så kjøp kuler osv MED smørenipler. om du smører litt en tre fire ganer i året, så trenger man ikke bytte kuler på årevis :) Min erfaring med det elektriske er stort sett bra, men kanskje ikke så orden som på en MB eller volvo, Men holdbart , ja! Men pass på at alle kabler og kontakter sitter som det skal. likedan med bolter osv. det er mye grovere saker dette enn en liten japs eller europeer, slik at gjenger osv er grovere, og kan løsne :) har kjørt amerikansk siden 1983, så en viss erfaring har man etterhvert :)