0

Ford e250 7.3 liter v8 1990

spurt 2022-06-15 22:30:54 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei jeg har en Ford E 250 som jeg har skrudd på en del og er utrolig glad i.

Men jeg har legget merke på at automat girkassa Rykker på litt fra første til andre gir når motoren er på sitt optimale temperatur, dette skjer ikke når den er kald.

Girolja er på normal nivå

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2022-06-16 07:42:13 +0100

Kjærlighetens veier er uransakelige, slik jeg forstår det, står det "Ford" i panna på din utkårede og ""F250" bak. At du har skrudd "en del" på din utkårede, indikerer at det kan ha vært en noe sliten bil i utgangspunktet, kanhende den også er kjørt lenger enn langt. Da skjer det ting underveis, også med automatkasser. Nå er det vel en konservativ av sorten her, du vet, den sorten som konvererer fuel til varme, og normalt sett er disse nesten evigvarende. Men "nesten" skyter ingen mann av hesten! Nå er det vel neppe noen katastrofe at det rykker LITT, men jeg ville tatt en telefon og bedt om et kvalifisert råd fra et firma som kan dette med automatkasser - primært av den amerikanske sorten. Og nei, dette er IKKE gjør det selv, en kjekk kar jeg vokste opp med lærte det på den harde måten: en to-trinns GM-kasse ble konvertert til en kasse med et gir forover og to trinn bakover, det som var uheldig, var at bilen gikk BAKOVER når han satte girspaken i "drive"! Til alt hell traff han ikke murveggen som befant seg to meter bak bilen, men gjett om girkassa ble demontert og meget raskt transportert til noen som kunne det! Akkurat det verkstedet er nok nedlagt forlengst, men let og du skal finne, det er mange AmCar-entusiaster der ute som kan hjelpe deg! Sagt på en annen måte: det er flere som har funnet samme kjærlighet som deg, det ordner seg nok! Lykke til videre, måtte kjærligheten blomstre!

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2022-06-17 10:46:01 +0100

Jeg ville nok tenkt på et olje og filter skift på kassen og for all del bruk riktig olje. Diffrensialer med stor slakk kan også føre til noe ublid rykking. Begynn i en ende og se til at motoren har det bra og at det ikke er feil som forplanter seg fra en komponent til en annen som fra bakaksel diff til automat kasse. Automat kassene fra den tiden var skuddsikre som et Franz Jaeger pengeskap men oljen og filteret måtte byttes av og til.

Hilsen Mr Car Wizard

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger