0

vindusviskeren fungere ikke skikkelig

spurt 2022-03-20 09:48:15 +0100

updated 2022-03-20 09:49:33 +0100

i vinter fikk jeg prblemer med vindusviskerene til tross for at jeg hadde kostet av frontruten etter et snefall så satte den en viskere seg tilsynelatende fast jeg måtte bevege den med handmakt for få den løs

for noe uker siden ville ikk visker gå i det hele tatt ,mens jeg var mid i en kjøretur at det er sapsføre og man blir nedsprøytet av motgående lastebiler gjør ikke saken bedre

Nå er visker motoren byttet etter en anbefalling jeg har ikke fåt teste det så mye , men det tyder forsatt på at ikke alle hastighestrine på viskeren fungerer

Man skal jo kunne valge mellom 3 hastigheter , og intervall
laveste hastighet og interval funger , men høyste hastighget beregenet på kraftig regn fungerer ikke

Den nest høyest hastigheten har jeg ikke fått til funger etter bytte av motor samtidig så har det ikke vært så mye nedbør til at man har fått testet det skikkelig Det blir for lite vann på ruta og for stor motstand GOLF 4 2000 modell

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

3 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2022-03-20 22:40:58 +0100

Nja, en vindusvisker holder uansett ikke forever. Når du nå har skiftet vinduspussermotor og den ikke virker, ja da er det fortsatt verkstedet som kan fikse opp i dette på en grei måte. Det går nok greit skal du se! Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2022-03-20 18:44:47 +0100

updated 2022-03-20 19:33:09 +0100

viskerene var ikke fastfroset den gangen jeg kostet av all snøen og så starte opp bilen Det skjedde mens jeg starte opp bilen

verkstedet hadde bestil motor ,og jeg hadde avtale om de skulle fikse det på en git mandag Da jeg kom gor å hente bilen hadde de funnet ut at kontakten til den viskermotoren de ahdde fåt var feil , så jeg mått vente noen dager til , til de hadde fåt en annen med riktig kontakt

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2022-03-20 18:22:23 +0100

Det du beskriver inledningsvis kan tyde på at viskerne rett og slett har frosset fast. Enten har de vært frosne hele tiden - du har kanhende bare kosta av ruta i full fart - eller så har det vært værforhold som har medført at de har frossa fast igjen. Sånt skjer, og da svir du uvegerlig motoren, den kan være dead and gone er og da - og den kan slite med å fungere i det hele tatt - stikkord motoren har ikke lenger full kraft. Da er det ingen vei utenom å bytte motoren.

Når du så har gjort dette og du fremdeles opplever problemer, ja da er verkstedet som har gjort jobben rette vedkommende. Du har en form for garanti på alle reparasjoner, uavhengig av om det er et merkeverksted eller et uavhengig, autorisert verksted som har gjort jobben, men du må faktisk ta deg bryet med å henvende deg til verkstedet. Har du gjort jobben sjæl, er det litt verre, det er to muligheter her: enten kontaktprolemer/koblingsfeil, eller at du rett og slett har fått feil motor. Selv om VAG er gode på standarisering, det hender at man bytter underleverandør innimellom. I førstnevnte tilfelle må du feilsøke sjæl, i sistnevnte tilfelle må du få undersøkt delenummeret på den motoren du har der under panseret, og sjekke med det være seg et merkeverksted eller Møller teknisk - om du da ikke er over gjennomsnittet drilla på å finne frem selv. Det er jo egentlig ikke spesielt komplisert, men det er slett ikke alltid søkemotorene hos tredjeparts deleleverandører er hundre prosent korrekt. Ellers er jo ikke dette noe å ligge våken om natta for, det løser seg, ha trua og sjekk en ting av gangen! Og nja, man kan se for seg feil med vinduspusserhendelen inne i bilen, men det du beskriver, peker i retning av motoren. Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger