Kansellering av Tesla 3
Hei, I april 2016 betalte jeg inn 10.000,- for å reservere Modell 3. Det viste seg imidlertid at bilen ikke var egnet til mitt bruk som bl.a. innebar at jeg enkelte ganger skulle kjøre til hytta på fjellet. Grunnen er at bakkeklaringen ikke var stor nok. Jeg var derfor innom Tesla på Rud i Bærum og kansellerte reservasjonen for et par år siden. Ca et år senere hadde jeg intet hørt, så jeg dro innom igjen og etterpurte tilbakebetalingen. Etter nok noen måneder, fortsatt ingen respons. Jeg sendte da et brev (snailmail) hvor jeg igjen ba om tilbakebetaling og opplyste om kontonummer. Etter et par uker fikk jeg en e-post der jeg skulle opplyse om IBAN og Swift/BIC, hvilket jeg gjorde. Det har nå gått ytterligere en drøy måned og fortsatt ingen respons. Sendte en ny purring på e-post i dag. Er det flere som har samme erfaring som jeg? Hvis dette er typisk for kundeservice hos Tesla, er jeg sannelig glad for at det ikke ble et kjøp. Har jo vurdert Modell Y, men tror jeg avstår etter den erfaringen jeg nå har. Mvh Jan Wright