Nei, men jeg tenker at en del av forklaringen ligger i at du har en bil med en helt annen momentkarakterisitikk enn det som er "vanlig" når vi snakker DSG og 7-trinnskassa. Rett nok vil du ha en helt annen og sterkere girkasse enn det som ellers blir levert i andre drivlinjer fra samme konsern med 7-trinns DSG, men jeg tenker at her kjører du på en måte som gjør at du lokker frem en "bug" i girkassens styringsprogram. Det må understrekkes at jeg tenker at du kjører helt normalt, du gjør altså ikke noe som provoserer frem et problem: problemet ligger i girkassens styringsprogram - subisidært i det være seg et elektromekanisk eller mekanisk problem i selve girkassen.
Det "enkleswte og billigste vil være om det er knyttet til styringsprogrammet, med en oppgradering som løser dette. Det bør et Audi merkeverksted ha kontroll på. Og nei, jeg har aldri opplevd dette med 7-trinns DSG, ja, girkassa girer ikke alltid like mykt, men det du beskriver med at den girer opp og ned, det antyder at styringsprogrammet er en smule over-ivrig. Det skal tilføyes at vår konebil med DSG har drøye 150 hk og uhorvelig mye mindre dreiemoment enn det du har under panseret på din bil, men prinsipalt sett, det du beskriver skal strengt tatt ikke kunne skje. En helt annen ting er om det er noe man trenger å bekymre seg om - men jeg ville absolutt innhentet råd fra et merkeverksted her, gjerne også et verksted som har spesialisert seg på automatkasser.