Kundebehandling hos Mazda !
Hei. Jeg har en 2013 modell CX-5 2013 modell som er kun gått 9300 mil og her forleden dag så merket jeg at det var en del ulyd og vibrasjoner under kjøring.Jeg kjører da til Mazdaforhandleren i Vadsø og etter flere små turer med bilen så får jeg følgende beskjed at automatkassen må skiftes ( KUN 9300 mil ) og jeg får et pristilbud fra dem på 60.000 kroner for å skifte til ny automatkasse.Mekanikeren sier at der er en produksjonsfeil på automaten ! Jeg kontakter da hovedimportør , forklarer saken , men blir blankt avvist da bilen er mer enn 5 år ! Dette er foreløpig en elendig service fra forhandler da de innrømmer at kassen innehar en produksjonsfeil og lar kunden få regningen ??? og i tillegg så ligger der allerede en innrømmelse av feilen på prisen av skifte til ny kasse da 60 tusen er egentlig rimelig i forhold til hva det egentlig skulle koste ,,, helt sprøtt . Hjelp mottas med takk ! Mvh. Elma Smuk