0

Passat GTE 2017 modelll

spurt 2020-05-21 02:20:27 +0100

anonym bruker

Anonym

Nylig kjøpt en Passat GTE 8B sedan 2017 modell.. hva er dine tanker om denne modellen? hvorfor/hvorfor ikke og ...Hvorfor? Business tillegg, AID, svingbart hengerfeste, skinn/Nnappa 61000km..elllers MYE utstyr for 270.000..Pris eks omreg 273 528 kr 1. gang registrert 04.01.2017 Farge Sølv Fargebeskrivelse REFLEXSILVER MET Interiørfarge ST.TROPEZ SKINN Hjuldrift Forhjulsdrift Effekt 218 Hk Sylindervolum 1,4 l Vekt 1 647 kg CO2-utslipp 40 g/km Antall seter 5 Karosseri Sedan Antall dører 4 Antall eiere 1 Maksimal tilhengervekt 1 600 kg Utstyr: 18"alu dartford 230v uttak midtkonsoll bak Active info display Adaptiv cruisecontroll Adaptivt understell DCC Businesspakke Dekktrykkontroll med direkte måler Dynaudio soundsystem Easy open pakke El. Solgardin bak El. forseter m/minne førerside Elektrisk soltak glass Head-up display Innfellbart hengerfeste Lane/Side Assist Led high Navigasjonssystem Parkeringsassistent Parkeringssensorer foran og bak Ryggekamera Sikkerhetspakke Skinn nappa Sommerhjul Trafikkskiltgjenkjenning Vinterhjul.

bil er kjøpt fra forhandler, lurer på hva du generetl tenker om utstyr vs pris vs bil....

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

2 answers

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2020-05-21 13:26:17 +0100

Tja...omtent samme pris som andre biler i markedet. Grei nok utstyrspakke, vær imidlertid pås på at sensorene i det adaptive understellet kan vise seg å ha begrenset levetid. Ha du trenger av dette utstyret, er diskutabelt, men med en liten benziner i en såvidt tung bil er DSG noe du blir glad i. På landeveien blir du lykkelig med adaptiv cruisekontroll....og det du egentlig IKKE har lista opp her, er at Passat har et høyt sikkerhetsnivå, både mhp passiv og aktiv sikkerhet. En grei familiebil med nok plass, god drivstoff-økonomi, ved langkjøring kjører du bilen i hybridmodus og lar den passe seg sjæl...ved småkjøring og mulighet for hjemmelading kan du kjøre elektrisk om du ønsker...husk dog at bensinmotoren er den som sørger for varme....som i alle andre hybrider. Du har også et av markedets best fungerne antispinn/ESP systemer, og med 61.000 km er ikke bilen engang innkjørt.

Et ankepunkt for noen er relativt lav hengervekt, men 1600 kilo holder en stund. Nei, du har heller ikke verdens sprekeste ytelse, selv om samlet systemeffekt ser imponerende ut, er det ikke riktig like mye futt i en hybrid som si en 2.0 TSI eller 2.0 TDI. Men det er mer enn nok for norske forhold. Med "sedan" har du også et karosserie som etter mitt syn er penere enn stasjonsvogna, og du har like mye bagasjeplass, om ikke mer. Du slipper også å få bagasjen i bakhue ved en bråbrems. Ja, du får LITT mindre igjen for bilen om du eventuelt skal selge den, men so what? Det dreier seg om småpenger i den store sammnehngen, så kos deg med en fin bil i mange år fremover! Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more
0

besvart 2022-06-16 07:17:03 +0100

Fra teksten: "husk dog at bensinmotoren er den som sørger for varme....som i alle andre hybrider."

Dette stemmer ikke. Bilen kan benyttes om en ren elbil uten bruk av bensinmotoren så lenge det ikke er alt for kaldt. (Under -10). Det er jo dette som skiller VW fra f.eks Kia.

Greit at denne informasjonen kommer frem.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger