0

We-connect problemer

spurt 2019-12-10 13:02:30 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei. Har nettopp kjøpt en ny 2020 model Passat GTE. Bilen er bra, men we-connect appen er fullstendig ubrukelig. Har prøvd å fått fornuftig svar fra forhandler og we-connect teamet hos VW uten suksess. Blir bare bedt om å sende inn informasjon og bilder av feilmeldinger mm. App'en er særdeles ustabil, blir ofte katet ut av den uten åpenbar grunn, tar uforholdsmessig lang tid å få kontakt med appen/bilen, når det først er lagt inn f.eks avreisetid ifm kupevarmer - kan ikke stole på at dette er satt opp. Har dere fått flere tilbakemeldinger om dette, og har dere mulighet til å trykke litt på importør på hva som i h... skjer med dette. Begynner å bli særdeles frustrert. En av grunnene til at vi kjøpte ny GTE var at på denne modellen skulle appen fungere bra.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2019-12-11 12:09:33 +0100

Heisann! Først av alt - gratulerer med fin bil.

Ja, VW har slitt litt med We-connekt-greiene sine. Det virker som systemet ikke var helt ferdigutviklet når det ble sluppet.

Jeg vet at de jobber med forbedring, så man må nok her smøre seg med noe tålmodighet. Så skal det bli bedre etter hvert.

Jeg kjenner ikke til hva som er problemet / problemene og heller ikke til hvor lang tid dette kan ta. Men det høres ikke hyggelig ut...

Nyt resten av bilen - så satser vi på at de får orden på appen ganske kjapt.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger