Bestilling av service.

spurt 2019-05-13 09:50:37 +0100

anonym bruker

Anonym

Hei Benny . Jeg prøver i disse dager å bestille 60.000km service til golfen min. Jeg tenkte jeg skulle være lur og spørre flere VW verksteder i området for å kunne sammenligne priser, men her begynner problemet.

Jeg har endt opp med 4 forskjellige priser (greit nok), men også 4 forskjellige påstander angående hva som skal utføres på denne servicen. Verksted 1: Service, pollenfilter, smøre soltak, skifte DSG olje: Pris 10919,-

Verksted 2: Service: pollenfilter, smøre soltak, bytte tennplugger: Pris: 6973,-

Verksted 3: Service,(anbefalt å bytte til longlife olje) pollenfilter, bytte tennplugger, smøre soltak Pris: 8879,-

Verksted 4: Service, pollenfilter, kontrollere vannavløpsslanger, smøre soltak, bytte tennplugger, bremsevæske skift. Pris: 7367,-

Jeg prøvde å ringe Møller kundeservice og spørre der, men da fikk jeg til svar at jeg måtte innom verkstedet så de kunne se på bilen og se hva som må gjøres.

Kan jeg bare ta det billigste tilbudet uten å påvirke eventuell garanti? Det kan vel ikke være mitt ansvar å sørge for at merkeverkstedet utfører riktige punkter på servicen?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett