0

! skal bytte ut den gamle v70 èn og har alltid drømt om en x5 - men har en maks grense på 350`kr. ser da etter en modell fra 2003 med dieselmotor ( h

spurt 2011-03-09 10:27:59 +0200

Hei ! Skal bytte ut den gamle V70 èn og har alltid drømt om en X5 - men har en maks grense på 350`kr. Ser da etter en modell fra 2003 med dieselmotor ( hvis det dukker opp en 2004 er det selvsagt drømmen :).. utvalget varierer litt på nettet og en vil jo gjerne ha en bra utstyrspakke med rett farge og utseende ( les : brede dekk :). Noen av bilene er beskrevet som god stand med normal service og lite problemer , mens andre selgere lister opp en hel haug med deler som er skiftet ( girkasse,turbo,dyser,styreenheter osv. ) Spørsmålet er da : Må man regne med at allt dette ryker på x5 eller er noen av bilene rett og slett noen forferdelige mandagsbiler ? og hva tror du kan være det beste kjøpet av en bil der det meste er byttet eller en der bare normalt vedlikehold har vært påkrevd ? Med vennlig hilsen Henning ( som har kjøpt en del "pus i pose" tidligere av nevnte merke - er faktisk så gale at mekanikeren "min" en periode grøsset hver gang jeg rullet inn porten hans med ett "nytt" glis som skulle Eu-godkjennes )

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2011-03-09 12:23:12 +0200

Heisann Henning. Ja det er vel bare å si det med en gang. Eldre X5 med høy km. stand er risikosport - i tillegg er de dyre å reparere.

Styr i allefall milevis unna de aller første årgangene...

Selvfølgelig er ikke "alle" mandagsbiler, noen bare går og går... men slett ikke alle.

Jo nyere jo bedre. Og for all del sjekk NØYE før du kjøper.

Lykke til!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Spørsmålsverktøy

1 følger

Statistikk

Spurt: 2011-03-09 10:27:59 +0200

Sett: 189 ganger

Sist oppdatert: Mar 09 '11