Svindelet av merke verkstedet .
Hei Benny. Jeg kjøpte en Audi A4 2.0TFSI Quatro i mai 2016. Ved salget stusset jeg over rar motor lyd, noe selger forklarte med normalt på FSI motorer. Men etter kjøpe tok jeg første service noe bilen trengte ble motor lyden verre, den hørte ut som en gammel diesel motor ut. Leverte bil til Møller Oslo Vest, første kunde mottaker mente at den lyden var unormalt og må ha bilen for videre feil søk. Dagen etter får jeg beskjed høytrykkpumme må byttes , prislapp 11000. Det ble gjort og ved henting ville jeg prøve bilen først. Ble nektet blankt av kunde mottaker, først må jeg betale så kan jeg prøve bilen. Men jeg måtte betale og tok med bilen, men den hørtes likedan ut, kjørte jeg tilbake igjen og ble møtt av en annen kunde mottaker som mente det var normalt på disse bilene. Greit nok dro jeg med bilen men samme kveld lyste motor lampen noe som gjorde tidligere også. Bilen ble levert på nytt nytt feil søk og så ringes jeg og får beskjed, regulator til kam kjede må byttes. Jeg må bare betale for delen og Møller dekker montering. Etter nesten fem dager får jeg bilen og kjører jeg av gårde igjen. Igjen samme kveld lyser motor lampen på nytt. Dagen etter drar jeg igjen til verksted og venter der til mekanikeren tar test, denne gangen ville de skifte olje pumpen under motoren, men de vil ringe tilbake etter å ha snakket med verksted leder. Blir oppringt dagen etter og får beskjed at registerreim har hoppet over en tannhjul. Reperasjon av den var på ca 6000 kr. Men jeg viste litt om bilens historikk, for i service hefte stod det at , registerreim ble byttet på 100.000 KM og hos Sentrum Stabekk. Den er uavhengig audi verksted og motor trimmer. Ber jeg Møller å vente mens jeg tok kontakt med sentrum Stabekk og forklarte hele situasjon. Dem nektet å tro at noe slikt kunne ha skjedd men var villig til hente bilen fra Møller Oslo Vest og undersøke den. Det ble gjort og Sentrum Stabekk fant ingen galt med registerreim, men de var noe klar over årsaken til problemmer. Får bilen tilbake etter tre dager og det har gått snart seks uker og den fungere perfekt, ikke minst høres den ut som en bensin motor igjen. Sentrum Stabekk sørget for Møller satt tilbake gamle bensin pumpa igjen, samtidig fikk jeg penger tilbake fra Møller. Men mitt erfaring fra Møller Oslo Vest er, dem er flinke til å lyve og mangler alt med kunnskap også har dem ubrukelige mekanikerer. Sendte klage til Møller ledelsen, til og med der har dem ikke tatt bryet til å svare tilbake.