0

Har en veldig godt holdt vw 1200, 1963. motor = 30 000 km ( shortmotor / bytte ) satte inn nytt fordelelokk, stift, rotor, plugger, pluggledninger, c

spurt 2014-04-15 02:00:51 +0100

Hei Benny. Har en veldig godt holdt VW 1200, 1963. Motor = 30 000 km ( shortmotor / bytte ) Satte inn nytt fordelelokk, stift, rotor, plugger, pluggledninger, coil og coilledning. Blåste drit ut av forgasser og hadde den i rensekar. Alt utført av dyktig mekaniker m erfaring på gamle VW. Fylte 98 oktan og tilsatte bly-erstatning som alltid og kondensfjærner. Den gikk ikke pent. Og var håpløs jo mer gass du gav. Tømte tanken ( som er ren og fri for rust ) Fylte 96 ( og bly / kondens ) og siden har den gått som en klokke. Det var jo lavere oktan før, og erfarne mekanikere sier at min motor ikke er bygget for å tåle så høy oktan som 98. Sylinderveggene er svakere og tåler ikke så godt trykket ! Men så har vi dette med bio tilsetningen i 96 oktan som kan gi negative følger for pakkninger m.m. Hva anbefales.

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2014-04-23 00:31:15 +0100

Kondensator ble selvsagt også skiftet. Sorry, glemte å nevne den i farten

Mvh lykkelig eier av en flott VW 1200 , 1963.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger