0

Jeg har vært å sett på en audi a4 1995bilen var helt grei, den har blitt godt servicefulgt og registerreim er skifta med masse ande slitedeler for kor

spurt 2010-07-28 14:20:42 +0100

Hei!Jeg har vært å sett på en Audi A4 1995Bilen var helt grei, den har blitt godt servicefulgt og registerreim er skifta med masse ande slitedeler for kort stund siden.Jeg ble fortalt at han ble fortalt av et verksted, at en kabel til coilen måtte byttes, derfor nøkket motoren litt, hva kan dette være, og er dette dyrt?I tillegg var det vandring i girkassa når jeg kjørte. Selve giroverføringen var grei, men når jeg gassa og bremsa, flytta hele sjalteren på seg, akkurat som at girkassa var litt løs. Han sa at dette var pga den coilkabelen, som fikk motoren til å vibrere (vet ikke hva han tenker på, om tenninga får motoren til å gå på færre sylindre og vibrere på den måten?)I tillegg var framfangeren lakkert selv, og det var sølt litt på skiltplata og nedkant av lyktene.Bilen hadde gode bremser, ingen rust, og forstilling og bakstilling så bra ut, hvertfall med tanke på foringer, men bilen gikk mot høyre når jeg bremsa, og rattet pekte svakt mot høyre når jeg kjørte rett fram.Bilen selges kun med sommerdekk, som lever på siste sesong, og uten vinterdekk.((P)) symbolet lyste når brekket var av, hva er dette?Er dette dyre saker å fikse?Håper på svar! :)Takker for all hjelp!

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-07-28 14:51:22 +0100

Heisann Bjørn-Magnus.

Det er klart at dette ikke er noen ny-bil mere. Men har synes jeg det var litt vel mye sårusk. Og her bør bilen sjekkes litt nøyere f. eks av NAF eller merkeverksted før du kjøper den. Og prisen må også i høyeste grad vøære riktig.

Coilkabelen har i allefall ingenting meg giret å gjøre, har er det nok eller et defekt motrfeste el lig. Hvis dette med coilkablen er bare en bagatell, så skjønner jegg ikke hvorfor dette er fikset før et salg...

To sett med dekk koster også ganske mye penger, sjekk nøye før du kjøper. At P-lampen lyser hele tiden tyder på at det er noe feil med bremsene. Dette bør også sjekkes nøye før kjøp. Det KAN også bare være at bryteren til brekket er defekt eller ute av stillin, men sjekk dette.

Som sagt, en del smårusk her, så let videre eller få kartlagt alle feil og mangler, med priser FØR du evt. kjøper denne.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger