Jeg har vært å sett på en audi a4 1995bilen var helt grei, den har blitt godt servicefulgt og registerreim er skifta med masse ande slitedeler for kor
Hei!Jeg har vært å sett på en Audi A4 1995Bilen var helt grei, den har blitt godt servicefulgt og registerreim er skifta med masse ande slitedeler for kort stund siden.Jeg ble fortalt at han ble fortalt av et verksted, at en kabel til coilen måtte byttes, derfor nøkket motoren litt, hva kan dette være, og er dette dyrt?I tillegg var det vandring i girkassa når jeg kjørte. Selve giroverføringen var grei, men når jeg gassa og bremsa, flytta hele sjalteren på seg, akkurat som at girkassa var litt løs. Han sa at dette var pga den coilkabelen, som fikk motoren til å vibrere (vet ikke hva han tenker på, om tenninga får motoren til å gå på færre sylindre og vibrere på den måten?)I tillegg var framfangeren lakkert selv, og det var sølt litt på skiltplata og nedkant av lyktene.Bilen hadde gode bremser, ingen rust, og forstilling og bakstilling så bra ut, hvertfall med tanke på foringer, men bilen gikk mot høyre når jeg bremsa, og rattet pekte svakt mot høyre når jeg kjørte rett fram.Bilen selges kun med sommerdekk, som lever på siste sesong, og uten vinterdekk.((P)) symbolet lyste når brekket var av, hva er dette?Er dette dyre saker å fikse?Håper på svar! :)Takker for all hjelp!