0

Har hatt to freelandere, og byttet motor 2 ganger. siste gangen etter at garanti tiden var utløpt. når jeg ber merkeforhandleren om forklaring på prob

spurt 2010-10-29 13:36:44 +0100

Har hatt to Freelandere, og byttet motor 2 ganger. Siste gangen etter at garanti tiden var utløpt. Når jeg ber merkeforhandleren om forklaring på problemet sier de at de har snakket med importtøren, og at de er ukjennt med problemet. Freelander 1,8 bensin. Er de ikke kjent med problemet, eller er dette løgn, og (bedrag). Siste gangen betalte jeg 70.000,- kr i rep. En motorkyndig person hevder at det ikke er satt ny motor i bilen, men at det kun er skiftet topp, ( til 70.000,- kr. ) Verkstedet sier at de ikke helt kan huske hva de har gjort ?????? Skal jeg politianmelde merkeverkstedet for svindel ???? Jeg vet jo ikke hva som er hva. Min kompetanse på området er lik 0

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2010-10-29 14:18:17 +0100

Skrekk og gru...

Har ikke importøren hørt om dette - så har de et kjempeproblem. For ALLE andre vet at disse motorene er lagd av "tyggegummi og marsipan".

Og at det neppe finnes en eneste motor som IKKE har hatt problemer med topp-pakning eller topplokk og som har vært åpnet.

Men det er nok desverre ikke noe å hente på garanti / reklamasjon her - for jeg regner med at bilen din er noen år gammel?

Bare for å strø litt ekstra salt i såret legger jeg ved linken under:

http://www.tv2underholdning.no/broom/...

Ønsker deg så klart lykke til med bilen!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar

Antall visninger