Som ivrig tilhenger av broom håper jeg at du har noen gode råd til meg om hvordan jeg skal gå fram i tilfellet nedenfor. hvis behov kan jeg videresen

spurt 2014-04-29 14:42:38 +0100

Hei Benny!

Som ivrig tilhenger av Broom håper jeg at du har noen gode råd til meg om hvordan jeg skal gå fram i tilfellet nedenfor. Hvis behov kan jeg videresende evt. verkstedpapirer, mailer og bilder.

Månedsskifte oktober/november 2013:

Tok kontakt med merkeverksted Autohausen, Niebull Tyskland. Ønsket tid til service og evt. rep. av min Audi A6 allroad. Fikk tid på verksted mandag 11. november-13. Ble oppringt i løpet av tirsdag 12 november og fortalt at i tillegg til service måtte også registerreim, vannpumpe +++ skiftes (se vedlagte rapport). Fikk bilen tilbake onsdag 13. november, og returnerte hjem. 3 mnd. (ca. 3000 km) senere, på vei hjem fra jobb, slår ladelyset seg på.. Etter å ha parkert i garasjen, fjernes plastdeksel over register, hvor det er tydelig at noe er galt (se mail fra Møller bil). Audien blir hentet av redningsbil og transportert til Møller bil Forus. Møllers konklusjon er at feilen skyldes slett arbeid fra merkeverkstedet i Tyskland og vil koste kr. 36 416 å reparere. Etter at Møller har vært i kontakt med Tyskland enes de ikke om denne konklusjonen. Tyskland mener det skyldes materiell tretthet. Det blir vanskelig som kunde å forstå, at etter 3000 km, har jeg ingen rettigheter. Ikke enkelt når to merkeverksteder er uenige å gripe denne saken an. Håper på juridisk veiledning angående denne problemstillingen.

På forhånd takk for hjelpen.

Med vennlig hilsen Tom Hidle 94 16 13 23 tom.hidle@gmail.no

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett