0

Spørsmålet mitt gjelder egentlig firhjulstrekkere generellt.spørsmålet gjelder generellt om offroadsport.det er i offroadsporten slik at vi er helt av

spurt 2009-07-13 14:50:39 +0200

Hei Benny.Spørsmålet mitt gjelder egentlig firhjulstrekkere generellt.Spørsmålet gjelder generellt om offroadsport.Det er i offroadsporten slik at vi er helt avhengig av å få kjørepå lovlige steder. Som ihugga offroadkjører (Jeep og Toyota) har jeg skjønt at områder for kjøring må godkjennes for formålet/reguleres for denne bruk.Mitt spørsmål til deg er hvorfor synes dette å være så mye vanskeligere å få igjennom enn eksempelvis tilrettelegging av crossbaner, områder for Trial, Speedwaybaner eller generell testbaner (Rudskogen).Opplever en diskriminering. Vi ønsker bare å følge reglene og å ha noen steder å utføre hobbyen vår på. Ved forbud vil jo bare offroadkjøringen eskalere som ulovlig kjøring på utsiden av skogsveier/på jorder eller sandtak.Hva har NAF å si? Hva har Automobilforbundet å si i forhold til Depertementet?

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2009-07-13 14:59:29 +0200

Hei! Hyggelig at du har en morsom hobby du trives med! Skjønner godt frusterasjonen din vedr. baner. Det er ikke enkelt - og jeg tror dere møter mange forutinntatte holdninger. Når det det gjelder NAF, så har ikke de sagt et eneste ord de siste årene, om avgifter,drivstoff priser eller noe annet! Må bare si: Stå på videre!

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar