1 | opprinnelige versjon |
alle har et høyt kvalitetsnivå. de gamle v20 er skikkelig solide, og ruster ikke noe spesielt. ruster en gammel v20 fort så er det bilbading i salt som den har vært ute for. de fra 1992-1994 er de beste fra 90tallet for rust, men da må du venne deg til et gørrstygt dashbord. i 1995 fikk de tilbake i en mer klasisk og fin stil, men de ruster merkeligvis noe mer bakerst på ramma. i 2001 kom den nye med bensiner på 273hp, som går som en rakett og har en enestående kvalitet (all over). ellers er det da den som kom i 2007, men den har ikke jeg noe kjennskap til (desverre). til 100.000 burde en 1995-2000 være en god bil for deg. sjekk rust bakerst på ramma, og kjøp for all del en med stoffseter, de er uslitelige, i motsetning til skinnsetene som må være noe dårlig skinn i. eller du kan spare noen 1000 og kjøpe en gammel v20 med bensin, den bruker litt mindre enn dieselen faktisk
lykke til med kjøpet ;)