Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Per. Jeg legger ved en video av en bruktbiltest av VW e-Golf på video. Her skal du få mye nyttig informasjon.

Det du MÅ sjekke ekstra nøye er dette med klimaanlegg / varmepumpe. Der er det en del krøll og det kan fort koste både 40 og 50.000 kroner å fikse opp i dette.

Ellers mener jeg at bilens generelle tilstand er vel så viktig som antall kjørte kilometer. God servicehistorikk og få (helst bare én) eier som har tatt godt vare på den er viktigere enn om den har gått 60-, 70 eller 80.000 kilometer.

Evt. utstyr og garantier (Enten det er fra fabrikk eller bruktbil-garanti) er også viktig. Sett deg litt nøye inn i hva som gjelder og dekkes.

Bilene ble forbedret kontinuerlig underveis. Så i utgangspunktet jo nyere, desto bedre. Men også dyrere.

Lykke til med bilkjøp.

Hei Per. Jeg legger ved en video av en bruktbiltest av VW e-Golf på video. Her skal du få mye nyttig informasjon.

LINK: https://www.tv2.no/video/underholdning/broom/brukt-vw-e-golf-hva-boer-du-se-etter/1754193/

Det du MÅ sjekke ekstra nøye er dette med klimaanlegg / varmepumpe. Der er det en del krøll og det kan fort koste både 40 og 50.000 kroner å fikse opp i dette.

Ellers mener jeg at bilens generelle tilstand er vel så viktig som antall kjørte kilometer. God servicehistorikk og få (helst bare én) eier som har tatt godt vare på den er viktigere enn om den har gått 60-, 70 eller 80.000 kilometer.

Evt. utstyr og garantier (Enten det er fra fabrikk eller bruktbil-garanti) er også viktig. Sett deg litt nøye inn i hva som gjelder og dekkes.

Bilene ble forbedret kontinuerlig underveis. Så i utgangspunktet jo nyere, desto bedre. Men også dyrere.

Lykke til med bilkjøp. bilkjøp.

Antall visninger