Revisjonshistorikk [tilbake]

Om du egentlig spør om det er penger å tjene på dette, så er svaret njjjja....og nei Det er så enkelt som at enhver bruktbil er verdt det den største entusiasten - eller idioten - er villig til å betale for den. Jeg tenker at en relativt sjelden liten japs er noe som kan ha en liten, men trofast kundebase, har du flaks, finner du en slik entusiast. Da får du kanhende iallefall igjen det du har gitt for bilen og si en del av det du eventuelt legger i den av penger. Men arbeidet du måtte legge ned - dr har timebetalinga en tendens til å bli meget dårlig. Sånn er det bare, mao bør du IKKE svi av en formue på å "style" bilen med ny lakk, foile, nye felger, dekk og så videre....holdt deg til vanlig service og vedlikehold...mao bruk minst mulig penger....om du ser for deg å ha den et år eller to og selge den igjen. A complete diferent matter er det om d blir så glad i denne lille sjarmøren at du vil beholde den over si 10-15 pr, da får du litt mer glede av det du du legger i den selv. Lenger frem i tid vil den jo også være desto sjeldnere, ergo vil du med en viss grad av sannynlighet om ikke tjene på moroa, s vil du kanhende oppleve at du får igjen en etter bilens alder, hyggelig pris.

The Bottom Line er at dette neppe vil være et godt inversteringsobjekt, vær nøktnert realistisk, og ta det som en ekstra bonus om du klarer å vri ut en titusenlapp eller to ekstra når den triste dagen kommer, og du skal skille deg av med "best friend". Noe kynisk sett, alt kan ikke mles i penger, en bil som dette er kanhende "priceless" for deg, men glem aldri at Norge er et forholdsvis begrenset marked. Det innebærer at antallet potensielle Hond-entusiaster også blir relativt sett lavt. Sånn er det bare, men du kan ha mye glede av den likevel, og at mange vil flokke seg rundt deg på bensinstasjonen, det er rimelig garantert! Lykke til med en feiende flott bil!

Antall visninger