Revisjonshistorikk [tilbake]

Tja Ronny det blir nok litt opp til deg selv, er du en habil garasjemekaniker så fikser du lett de vanlige tingene og faktisk benytter du deg av internett sidene som bildeler og skruvat så er deler ganske så rimelige. Men det sier seg vel nesten selv at skal du kjøre eller berge bilen hele tiden til et verksted så så kan kostnadene rulle kjapt. En 2003 model har jo akkurat passert veteranbil status i avgifts øyemed så man må nesten ta det derifra. Men at gubben med hatt har spylt bilen etter hver kjøretur og satt inn dørpakkningene med talcum er jo uvisst men om han lever så kan du jo lett ta en telefon til han for å spørre. Synlig rust ja jo men det er jo ikke den som er farlig men snarere omfattende angrep i de bærende konsruksjoner som er farlige. Du får nesten se hva du selv føler deg kompetent til å utføre som bør avgjøre valget ditt men ville nok sagt nei fra min side da det alltid, alltid står verre til med bilen enn det opplyses om. Normalt er det fks utslitt clutch som fremheves som problemet da det er årsaken til at den ike kan kjøres men selger opplyser skjeldent om de andre 10-15 probleene med bilen som man også får med på kjøpet slik at for alle parter ville vært mest naturlig å hugge bilen.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger