Revisjonshistorikk [tilbake]

Om bilen ellers oppfører seg ganske så normalt, er det overveiende sannsynlig at du ikke har et pluggproblem. En tennplugg er vanligvis sånn "av-på", enten virker den og gjør det den skal, eller så gjør den det ikke. Og er det en eller flere plugger som ikke gjør det de skal, ja da går bilen som en gammel skøyte: dvs vibrasjon - og så vidt du har krefter i det store hele. Ja, tennplugger som har f.ex for stort gap eller f.ex oljefilm, vil gi en annerledes gnist og således redusert motorytelse, men ikke i et spesifikt hastighetsområde slik du beskriver det. Ei heller vil du oppleve redusert ytelse som følge av det derre med olja på automatkassa. En helt annen ting er at dersom eier har tatt "alle servicer", ja da er det overveiende sannsynlig at tennpluggene er bytta et par ganger ila 230.000 kilometer, det samme gjelder olja på automatkassa. Om du har mistanke om at en stor service er rett rundt hjørnet, ja da agerer du deretter og sørger for at bilen får det den bør av stell. Verre er det ikke - pass på bilen og den passer på deg.

Forøvrig sier spesifikasjonene på denne bilen at det ikke er noen høydare. At en bil med en motor som har både lite slagvolum og lav trimmingsgrad, burde ikke komme som en bombe. Du visste formodentlig hva du kjøpte, ikke sant? Og du kjøpte vel neppe bilen usett og uten å prøvekjøre? Legg til automatkasse....dette er definitivt ingen racerbil! Når det er sagt, du har mer enn nok ytelse til både å holde følge med trafikken her hjemme i Steinrøysa og miste førerkortet! Glem ikke at gjennomsnittshastigheten i det norske veinettet er 62,7 km/t! Bonusen er at du har en bil som er god for både miljøet og lommepungen, den er egentlig også grei å eie, og med denne kjørelengden og såpass mange år på nakken, har du neppe betalt spesielt mye for den! Her kan du le hele veien til banken og kjøre med et stort smil hver gang du er ute og kjører! Lykke til videre!

Om bilen ellers oppfører seg ganske så normalt, er det overveiende sannsynlig at du ikke har et pluggproblem. En tennplugg er vanligvis sånn "av-på", enten virker den og gjør det den skal, eller så gjør den det ikke. Og er det en eller flere plugger som ikke gjør det de skal, ja da går bilen som en gammel skøyte: dvs vibrasjon - og så vidt du har krefter i det store hele. Ja, tennplugger som har f.ex for stort gap eller f.ex oljefilm, vil gi en annerledes gnist og således redusert motorytelse, men ikke i et spesifikt hastighetsområde slik du beskriver det. Ei heller vil du oppleve redusert ytelse som følge av det derre med olja på automatkassa. En helt annen ting er at dersom eier har tatt "alle servicer", ja da er det overveiende sannsynlig at tennpluggene er bytta et par ganger ila 230.000 kilometer, det samme gjelder olja på automatkassa. Om du har mistanke om at en stor service er rett rundt hjørnet, ja da agerer du deretter og sørger for at bilen får det den bør av stell. Verre er det ikke - pass på bilen og den passer på deg.

Forøvrig sier spesifikasjonene på denne bilen at det ikke er noen høydare. At en bil med en motor som har både lite slagvolum og lav trimmingsgrad, ikke oppleves som spesielt sprek, burde ikke komme som en bombe. Du visste formodentlig hva du kjøpte, ikke sant? Og du kjøpte vel neppe bilen usett og uten å prøvekjøre? Legg til automatkasse....dette er definitivt ingen racerbil! Når det er sagt, du har mer enn nok ytelse til både å holde følge med trafikken her hjemme i Steinrøysa og miste førerkortet! Glem ikke at gjennomsnittshastigheten i det norske veinettet er 62,7 km/t! Bonusen er at du har en bil som er god for både miljøet og lommepungen, den er egentlig også grei å eie, og med denne kjørelengden og såpass mange år på nakken, har du neppe betalt spesielt mye for den! Her kan du le hele veien til banken og kjøre med et stort smil hver gang du er ute og kjører! Lykke til videre!

Antall visninger