Revisjonshistorikk [tilbake]

Her synes det som om du har glemt en 0! Uavhengig av dette, om det er et "godt kjøp" eller ikke, avhenger av bilens faktiske stand, og når vi snakker om en bruktbil i denne prisklassen som nærmer seg na-na til fabrikkgarantien, er det en ting som gjelder: full NAF-test FØR - FØR - FØR du i det hele tatt tenker tanken på å undertegne kjøpekontrakt. Det er så enkelt som at du ikke har en snøballs sjanse i h.... til å "sjekke" bilen grundig nok sjæl på tunet hos selger, og skjulte feil/mangler på en bil som dette, det kan få lommepungen til å hoppe av skrekk! Og som vi vet...det er veldig mye enklere å avtale utbedring av feil og mangler FØR kjøpekontrakten er i boks enn ETTER!

Og neeeeeeeeeeeeei, "tilstandsrapporter" sier altfor ofte alt og ingen verdens ting, herværene Audi merkeforhandler har f.ex hatt en uvane med å bruke et enkelt skjema med en rekke med "OK", og f.ex dekk som er på slitasjegrensa - det krøsses av med "OK"! På en bil som har rulla 60, kan det utmerket godt være f.ex to sett dekk på slitasjegrensa....det koster deg en god slump å kjøpe to sett nye dekk til en Q7...bare dette er nok til at det plutselig ikke et spesielt "godt kjøp" lenger! Og nei, heller ikke EU-kontroll sier spesielt mye om bilens faktiske stand. NAF-test er mest ryddig for både selger og kjøper, og setter selger seg på bakbeina - gå videre og finn en annen bil! For å si det sånn, om selger er skeptisk til en NAF-test....da er det ofte en grunn til det!

Antall visninger