Revisjonshistorikk [tilbake]

Hm er nok ikke helt enig at oljekjølet og luftbelger er slite deler, jeg har en Land Rover Discovery 3 2005 som fremdeles har de orginale luftbelgene og oljekjøleren. Jeg kan tenke meg at understellet med foringer og kuler bør få en grundig sjekk samt at den ikke har nevneverdige lekkasjer fra noe sted. Dekkene bør også undersøkes for skjevslitasje og har den hatt tidligere nevneverdige skader så styr unna. Jeg vil si at en Naf test er obligatorisk her da garanti har gått ut. Regn med at alt som bør gjøres og etterhvert må gjøres blir dyrt da det liksom ligger til Mercedes og har alltid vært sånn. Flott bil for en som liker å bruke litt tid i garasjen sin men hvis du økonomisk må strekke deg langt her og ordtaket fint skal det være om hele ræva henger ute kan nok lett bli din følgesvenn fremover. Selges for kunde er alltid en oba vær varsom plakat da det som oftest er en bil solgt i kommisjon der selger stort sett fraskriver seg alt ansvar og da blir alt så mye mere komplisert med at du skal prøve å riste ut noe fra forrige eier og ikke lenger handler med et profesjonelt firma. Men for all del når du har satt deg inn i alt det nødvendige her så kan denne være riktig så hyggelig ikke skumles teksten ovenfor men finles den med lupe da det lett kan bli strieskjorte og havrelefse tilstander i familien din bare for å holde den på veien. Kamerat Helmar er Mercedes på sin hals, ingen over og ingen på siden og har kanskje et par tips her. Lykke til.

Hilsen Mr Car Wizard

Hm er nok ikke helt enig at oljekjølet oljekjøler og luftbelger er slite deler, jeg har en Land Rover Discovery 3 2005 som fremdeles har de orginale luftbelgene og oljekjøleren. Jeg kan tenke meg at understellet med foringer og kuler bør få en grundig sjekk samt at den ikke har nevneverdige lekkasjer fra noe sted. Dekkene bør også undersøkes for skjevslitasje og har den hatt tidligere nevneverdige skader så styr unna. Jeg vil si at en Naf test er obligatorisk her da garanti har gått ut. Regn med at alt som bør gjøres og etterhvert må gjøres blir dyrt da det liksom ligger til Mercedes og har alltid vært sånn. Flott bil for en som liker å bruke litt tid i garasjen sin men hvis du økonomisk må strekke deg langt her og ordtaket fint skal det være om hele ræva henger ute kan nok lett bli din følgesvenn fremover. Selges for kunde er alltid en oba vær varsom plakat da det som oftest er en bil solgt i kommisjon der selger stort sett fraskriver seg alt ansvar og da blir alt så mye mere komplisert med at du skal prøve å riste ut noe fra forrige eier og ikke lenger handler med et profesjonelt firma. Men for all del når du har satt deg inn i alt det nødvendige her så kan denne være riktig så hyggelig ikke skumles teksten ovenfor men finles den med lupe da det lett kan bli strieskjorte og havrelefse tilstander i familien din bare for å holde den på veien. Kamerat Helmar er Mercedes på sin hals, ingen over og ingen på siden og har kanskje et par tips her. Lykke til.

Hilsen Mr Car Wizard

Hm er nok ikke helt enig at oljekjøler og luftbelger er slite deler, jeg har en Land Rover Discovery 3 2005 som fremdeles har de orginale luftbelgene og oljekjøleren. Jeg kan tenke meg at understellet med foringer og kuler bør få en grundig sjekk samt at den ikke har nevneverdige lekkasjer foruten litt småsvetting fra noe sted. Dekkene bør også undersøkes for skjevslitasje og har den hatt tidligere nevneverdige skader så styr unna. Jeg vil si at en Naf test er obligatorisk her da garanti har gått ut. Regn med at alt som bør gjøres og etterhvert må gjøres blir dyrt da det liksom ligger til Mercedes og har alltid vært sånn. Flott bil for en som liker å bruke litt tid i garasjen sin men hvis du økonomisk må strekke deg langt her og ordtaket fint skal det være om hele ræva henger ute kan nok lett bli din følgesvenn fremover. Selges for kunde er alltid en oba obs vær varsom plakat da det som oftest er en bil solgt i kommisjon der selger stort sett fraskriver seg alt ansvar og da blir alt så mye mere komplisert med at du skal prøve å riste ut noe fra forrige eier og ikke lenger handler med et profesjonelt firma. Men for all del når du har satt deg inn i alt det nødvendige her så kan denne være riktig så hyggelig men ikke skumles teksten ovenfor men finles den med lupe da det lett kan bli strieskjorte og havrelefse tilstander i familien din bare for å holde den på veien. Kamerat Helmar er Mercedes på sin hals, ingen over og ingen på siden og har kanskje et par tips her. Lykke til.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger