Revisjonshistorikk [tilbake]

Yepp finn som kamerat Helmar en drosje eier eller en drosje sjøfør og spør ham i senk om disse e klassene, skjelden får du nok bedre svar enn fra dem som har det som yrke, at Benny skulle teste en slik gir deg ingenting da bladsmørere stort sett fokuserer på hvordan plasten i bilen høres ut når du banker på den med knokene på handen din? og hvor billig eller dyr den ser ut ?. Jeg går på Mr N Wolfs lag her og sier Naf test hvis du mener svakheter rent teknisk. Mener du svakheter og styrker på et helt generellt nivå så kan vi nok si at du kan forvente komfort hvis du velher rett modell med luftfjæring og massasje i seter men glem at de kommer opp i Bmw nivå ang kjøre glede og kjøre egenskaper så ditt valg her. Husk Amg er stort sett en Mercedes med ohorvelig stor motor men er nok mest ment som Autobahn lokomotiv og ikke så mye til å takle fjellveier i Norge da Bmw lett vil utklasse ethert forsøk fra det holdet. Jeg ville heller lett valgt en 5 serie M da de lett klarer begge forholdene. Men som sgt det var jo Mercedes det var snakk om her så jeg sier bring ihvertfall det grunnleggende på bane her om den har vært en lyskryss racer så styr unna men er det derimot en eldre herremann med litt gråstenk i håret som legger ved 2 A4 permer fulle av dokumentasjon sirlig både ang dato og detaljert ned på kvitteringer på hvor mange ganger den er vasket så hvorfor ikke.

Hilsen Mr Car Wizard

Yepp finn som kamerat Helmar en drosje eier eller en drosje sjøfør og spør ham i senk om disse e klassene, skjelden får du nok bedre svar enn fra dem som har det som yrke, at Benny skulle teste en slik gir deg ingenting da bladsmørere stort sett fokuserer på hvordan plasten i bilen høres ut når du banker på den med knokene på handen hånden din? og hvor billig eller dyr den ser ut ?. Jeg går på Mr N Wolfs lag her og sier Naf test hvis du mener svakheter rent teknisk. Mener du svakheter og styrker på et helt generellt nivå så kan vi nok si at du kan forvente komfort hvis du velher rett modell med luftfjæring og massasje i seter men glem at de kommer opp i Bmw nivå ang kjøre glede og kjøre egenskaper så ditt valg her. Husk Amg er stort sett en Mercedes med ohorvelig stor motor men er nok mest ment som Autobahn lokomotiv og ikke så mye til å takle fjellveier i Norge da Bmw lett vil utklasse ethert forsøk fra det holdet. Jeg ville heller lett valgt en 5 serie M da de lett klarer begge forholdene. Men som sgt det var jo Mercedes det var snakk om her så jeg sier bring ihvertfall det grunnleggende på bane her om den har vært en lyskryss racer så styr unna men er det derimot en eldre herremann med litt gråstenk i håret som legger ved 2 A4 permer fulle av dokumentasjon sirlig både ang dato og detaljert ned på kvitteringer på hvor mange ganger den er vasket så hvorfor ikke.

Hilsen Mr Car Wizard

Yepp finn som kamerat Helmar en drosje eier eller en drosje sjøfør og spør ham i senk om disse e klassene, skjelden får du nok bedre svar enn fra dem som har det som yrke, at Benny skulle teste en slik gir deg ingenting da bladsmørere stort sett fokuserer på hvordan plasten i bilen høres ut når du banker på den med knokene på hånden din? og hvor billig eller dyr den ser ut ?. ?. Så de er ikke i symbiose med forbrukerene som gjerne kjøper disse bilene med billig plasten som de nevner over en lav sko og er attpåtil gjerne Norges mest solgte som fks Mitsubishi Outlander. Jeg går på Mr N Wolfs lag her og sier Naf test hvis du mener svakheter rent teknisk. Mener du svakheter og styrker på et helt generellt nivå så kan vi nok si at du kan forvente komfort hvis du velher velger rett modell med luftfjæring og massasje i seter men glem at de kommer opp i Bmw nivå ang kjøre glede og kjøre egenskaper så ditt valg her. Husk Amg er stort sett en Mercedes med ohorvelig stor motor men er nok mest ment som Autobahn lokomotiv og ikke så mye til å takle fjellveier i Norge da Bmw lett vil utklasse ethert ethvert forsøk fra det holdet. Jeg ville heller lett valgt en 5 serie M da de lett klarer begge forholdene. Men som sgt det var jo Mercedes det var snakk om her så jeg sier bring ihvertfall det grunnleggende på bane her om den har vært en lyskryss racer så styr unna men er det derimot en eldre herremann med litt gråstenk i håret som legger ved 2 A4 permer fulle av dokumentasjon sirlig både ang dato og detaljert ned på kvitteringer på hvor mange ganger den er vasket så hvorfor ikke.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger