Revisjonshistorikk [tilbake]

Jada euro 5 er helt ok og teknikken har kommet langt så det er ikke like mye rama skrik ang tette partikkel filtere, blokerte egr ventile og generelt igjenngrodde innsug og koksete ventiler. Men kommer vi på Euro 6 og 7 så begynner ting å bli avansert da må man ha tryllekunstnere som VW sine Ingeniører for å slippe igjennom, når motoren ikke klarer kravene så sørger vi da bare for at nærmer deg seg et test apparat så stiller motor elektronikke seg om og later som den er verdens mest miljøvennlige diesel eller bensin motor for den sagts skyld genialt spør du meg fordi om det rystet hele VW i grunnvollene så var det jo genialt tenkt. Uansett så ser man jo hvor langt produsentene er villig til å strekke seg, noen år i fengsel eller en liten bot på noen milliarder euro pytt det er en pølse i slaktetiden he he. Hilsen Mr Car Wizard

Jada euro 5 er helt ok og teknikken har kommet langt så det er ikke like mye rama skrik ang tette partikkel filtere, blokerte egr ventile og generelt igjenngrodde innsug og koksete ventiler. Men kommer vi på Euro 6 og 7 så begynner ting å bli avansert da må man ha tryllekunstnere som VW sine Ingeniører for å slippe igjennom, når motoren ikke klarer kravene så sørger vi da bare for at nærmer deg seg et test apparat så stiller motor elektronikke elektronikken seg om og later som den er verdens mest miljøvennlige diesel eller bensin motor for den sagts skyld genialt spør du meg fordi om det rystet hele VW i grunnvollene så var det jo genialt tenkt. Uansett så ser man jo hvor langt produsentene er villig til å strekke seg, noen år i fengsel eller en liten bot på noen milliarder euro pytt det er en pølse i slaktetiden he he. Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger