Revisjonshistorikk [tilbake]

Mener det står i trafikkreglene om spesiell aktsomhet ved fks sleping av bil. Bilen som blir slept har jo ofte ikke bremser eller servo då det gjerne er motoren som er død ellers kunne den jo kjørt ved egen hjelp. Er slepet for langt kan det i en rundkjøring lett oppstå problem som det nettopp gjorde for deg da tau eller stropp var i veien for en annen bil som da ikke kunne forhindre en skade. Er det langt slep en kveld der man heller ikke lett får øye på tau eller stropp sliter man også. Tror slep via tau over strekninger mer eller mindre er avskaffet da det ofte er forbundet med stor risk, bergingsbil er nok tingen her. Ja man kan mene mye om både forsikrings selskaper og deres agenter og saksbehandlere med Gjensidige var nok bare den tilfeldige forsikreren her og ville nok undret meg om utfallet ble helt annet hvis du brukte fks If eller Storebrand eller Dnb fordensaks skyld de har alle sine rettningslinjer å følge. Tror nok det er trådstarter som burde vurdert på hvilken måte man fraktet nevnte bil til verkstedet her. De fleste har det enten ved Naf medlemskap eller i sin forsikring så da er det unødvendig risiko å gjøre stuntet på egenhånd.

Hilsen Mr Car Wizard

Mener det står i trafikkreglene om spesiell aktsomhet ved fks sleping av bil. Bilen som blir slept har jo ofte ikke bremser eller servo då det gjerne er motoren som er død ellers kunne den jo kjørt ved egen hjelp. Er slepet for langt kan det i en rundkjøring lett oppstå problem som det nettopp gjorde for deg da tau eller stropp var i veien for en annen bil som da ikke kunne forhindre en skade. Er det langt slep en kveld der man heller ikke lett får øye på tau eller stropp sliter man også. Tror slep via tau over strekninger mer eller mindre er avskaffet da det ofte er forbundet med stor risk, bergingsbil er nok tingen her. Ja man kan mene mye om både forsikrings selskaper og deres agenter og saksbehandlere med Gjensidige var nok bare den tilfeldige forsikreren her og ville nok undret meg om utfallet ble helt annet hvis du brukte fks If eller Storebrand eller Dnb fordensaks skyld de har alle sine rettningslinjer å følge. Tror nok det er trådstarter som burde vurdert på hvilken måte man fraktet nevnte bil til verkstedet her. De fleste har det enten ved Naf medlemskap eller i sin forsikring så da er det unødvendig risiko å gjøre stuntet på egenhånd.

Hilsen Mr Car Wizard

Mener det står i trafikkreglene om spesiell aktsomhet ved fks sleping av bil. Bilen som blir slept har jo ofte ikke bremser eller servo då det gjerne er motoren som er død ellers kunne den jo kjørt ved egen hjelp. Er slepet for langt kan det i en rundkjøring lett oppstå problem som det nettopp gjorde for deg da tau eller stropp var i veien for en annen bil som da ikke kunne forhindre en skade. Er det langt slep en kveld der man heller ikke lett får øye på tau eller stropp sliter man også. Tror slep via tau over strekninger mer eller mindre er avskaffet da det ofte er forbundet med stor risk, bergingsbil er nok tingen her. Ja man kan mene mye om både forsikrings selskaper og deres agenter og saksbehandlere med Gjensidige var nok bare den tilfeldige forsikreren her og ville nok undret meg om utfallet ble helt annet hvis du brukte fks If eller Storebrand eller Dnb fordensaks skyld de har alle sine rettningslinjer å følge. Tror nok det er trådstarter som burde vurdert på hvilken måte man fraktet nevnte bil til verkstedet her. De fleste har det herging enten ved Naf medlemskap eller i sin forsikring så da er det unødvendig risiko å gjøre stuntet på egenhånd.egenhånd. Jo vi vil alltid synes det selskapet som vi mener har gjort oss urett er et møkkaselskap men er det egentlig sånn ?

Hilsen Mr Car Wizard

Mener det står i trafikkreglene om spesiell aktsomhet ved fks sleping av bil. Bilen som blir slept har jo ofte ikke bremser eller servo då det gjerne er motoren som er død ellers kunne den jo kjørt ved egen hjelp. Er slepet for langt kan det i en rundkjøring lett oppstå problem som det nettopp gjorde for deg da tau eller stropp var i veien for en annen bil som da ikke kunne forhindre en skade. Er det langt slep en kveld der man heller ikke lett får øye på tau eller stropp sliter man også. Tror slep via tau over strekninger mer eller mindre er avskaffet da det ofte er forbundet med stor risk, bergingsbil er nok tingen her. Ja man kan mene mye om både forsikrings selskaper og deres agenter og saksbehandlere med Gjensidige var nok bare den tilfeldige forsikreren her og ville nok undret meg om utfallet ble helt annet hvis du brukte fks If eller Storebrand eller Dnb fordensaks skyld de har alle sine rettningslinjer å følge. Tror nok det er trådstarter som burde vurdert på hvilken måte man fraktet nevnte bil til verkstedet her. De fleste har herging enten ved Naf medlemskap eller i sin forsikring så da er det unødvendig risiko å gjøre stuntet på egenhånd. Jo vi vil alltid synes det selskapet som vi mener har gjort oss urett er et møkkaselskap men er det egentlig sånn ?? Kommer sikkert noen gloser om at skjønner man ikke såpass engang så har man ikke noe her på forumet å gjøre osv men som alltid det er ofte flere meninger om samme sak og da kort fortalt unngå slike risikoer men det var helt anderledes i tidligere tider da man ikke hadde noen valg her.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger