Revisjonshistorikk [tilbake]

Ja du sier 9300 mil så det vil jo si 93000 km og at bilen er en 3013 modell og således uten garanti. Høres jo ikke ut som du er helt beredt på å høre dette men alle garantier må jo en gang ta slutt og etter min oppfattning er 5 år raust men meg om det. Produksjonsfeil eller ikke men mener Mazda at det er en produksjonsfeil så ville garantiene på delen vært utvidet men det ville isåfall krevd at bilen hadde fulgt alle servicer og tilbakekallings kampanjer til punkt og prikke ellers er det game over. For nå å kunne forvente noe som helst fra Mazda er det faktisk du som har bevisbyrden ved at du må kunne fremvise delen for Mazda og samtidig overbevise de om at nettopp at denne delen har feilet førte til havari av kassen. Med risk for å stikke hånden i et vepsebol må jeg desverre si at jeg tror ingen kan hjelpe deg her, prøv heller å få en god dialog med Mazda der de kanskje dekker noe av arbeidet med å bytte kassen eller at du får pris reduksjon på bytte kassen men hvor imøtekommende de er kommer kanskje litt ann på hvordan du har opptrådt overfor de. Kanskje Mr N Wolf kan belyse denne saken også slik at man ikke helt må holde seg til en persons utalelse her.

Hilsen Mr Car Wizard

Ja du sier 9300 mil så det vil jo si 93000 km og at bilen er en 3013 modell og således uten garanti. Høres jo ikke ut som du er helt beredt på å høre dette men alle garantier må jo en gang ta slutt og etter min oppfattning er 5 år raust men meg om det. det og uansett kan du ikke skylde på Mazda ang dette du ville fått samme svar uansett fabrikant av bilen til og med Hos Lexus og Toyota. Produksjonsfeil eller ikke men mener Mazda at det er en produksjonsfeil så ville garantiene på delen vært utvidet men det ville isåfall krevd at bilen hadde fulgt alle servicer og tilbakekallings kampanjer til punkt og prikke ellers er det game over. For nå å kunne forvente noe som helst fra Mazda er det faktisk du som har bevisbyrden ved at du må kunne fremvise delen for Mazda og samtidig overbevise de om at nettopp at denne delen har feilet førte til havari av kassen. Med risk for å stikke hånden i et vepsebol må jeg desverre si at jeg tror ingen kan hjelpe deg her, prøv heller å få en god dialog med Mazda der de kanskje dekker noe av arbeidet med å bytte kassen eller at du får pris reduksjon på bytte kassen men hvor imøtekommende de er kommer kanskje litt ann på hvordan du har opptrådt overfor de. Kanskje Mr N Wolf kan belyse denne saken også slik at man ikke helt må holde seg til en persons utalelse her.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger