Revisjonshistorikk [tilbake]

Ja damene der er blendene flotte og ikke rart at man blir blendet av dette, når man jobbet med Russere så var det nesten alltid noen bilder av døttrene som ble lagt frem i en litt god stemning. Er man frisk og arbeidsfør er det jo enestående å være der og damene der sørger for at mannen virkelig får følelsen av å være mann, men når man får pensjon så er den på 200 euro og jeg hadde aldri hatt mulighet til å leve for dette så da blir det plutselig barna som innimellom må skjenke på litt for i det hele tatt å få varme og mat. Men Russland er ikke som Norge her der vi greit kan ta pensjon og leve om ikke greit men iallefall er det mulig. Russland er ikke så annderldes her enn andre nasjoner der vi nok må sørge for noen reserver før vi pensjoneres og til og med i Norge er det nok smart og være forutseende. Bilene de produserte var helt opp til de formålene de hadde og det var transport så at vi i dag sitter og mimrer om at Lada var tunge på styringen og at bremsene krevde litt vel mye kraft så var den rett og slett tiltenkt alle situasjoner som kunne oppstå i dette enorme landet og prøvde nok aldri å konkurere med landeveis lokomotiv på den Tyske Autobahn. Lada var som de fleste biler at kjører man de lenge nok så venner man seg til særegenhetene på godt og vondt. Når jeg kjørte en Lada så hadde jeg jo gjerne kjørt konkurentene først og var da ikke helt overbevist men tanken streifet meg faktisk da Samara kom og man kunne gå å få en helt ny bil for 70000 kr eller så. Saken er nok at Togliati valgte en så enkel bil som mulig for å selge i hjem landet med misnt mulig komponenter som kunne gå feil og at den ble exportert litt rundt omkring var jo uansett ikke deres hovedmarked men de var jo iallefall billige.

Hilsen Mr Mr Car Wizard

Ja damene der er blendene flotte og ikke rart at man blir blendet av dette, når man jobbet med Russere så var det nesten alltid noen bilder av døttrene som ble lagt frem i en litt god stemning. Er man frisk og arbeidsfør er det jo enestående å være der og damene der sørger for at mannen virkelig får følelsen av å være mann, men når man får pensjon så er den på 200 euro og jeg hadde aldri hatt mulighet til å leve for dette så da blir det plutselig barna som innimellom må skjenke på litt for i det hele tatt å få varme og mat. Men Russland er ikke som Norge her der vi greit kan ta pensjon og leve om ikke greit men iallefall er det mulig. Russland er ikke så annderldes her enn andre nasjoner der vi nok må sørge for noen reserver før vi pensjoneres og til og med i Norge er det nok smart og være forutseende. Bilene de produserte var helt opp til de formålene de hadde og det var transport så at vi i dag sitter og mimrer om at Lada var tunge på styringen og at bremsene krevde litt vel mye kraft så var den rett og slett tiltenkt alle situasjoner som kunne oppstå i dette enorme landet og prøvde nok aldri å konkurere med landeveis lokomotiv på den Tyske Autobahn. Lada var som de fleste biler at kjører man de lenge nok så venner man seg til særegenhetene på godt og vondt. Når jeg kjørte en Lada så hadde jeg jo gjerne kjørt konkurentene først og var da ikke helt overbevist men tanken streifet meg faktisk da Samara kom og man kunne gå å få en helt ny bil for 70000 kr eller så. Saken er nok at Togliati valgte en så enkel bil som mulig for å selge i hjem landet med misnt minst mulig komponenter som kunne gå feil og at den ble exportert litt rundt omkring var jo uansett ikke deres hovedmarked men de var jo iallefall billige.

Hilsen Mr Mr Car Wizard

Antall visninger