Revisjonshistorikk [tilbake]

Vel, HER finner du en grei oversikt over rettigheter og plikter....og siden garantitiden nærmer seg slutten...er det virkelig på høy tid å få gang på saken her....husk dette med DOKUMENTASJON...send gjerne en hyggelig mail til forhandler med oppsummering osv hver gang du har vært innom for å få rettet feilen! Ellers er det en klar fordel å være NAF-medlem i slike sammenhenger, det er ikke uvanlig at såvel merkeforhandlere som importørene i det norske markedet - som jo ikke er spesielt stort - trenerer saker til garantien løper ut...trenger jeg si mer? Hyundai var tidligere en av verstingene her, den forrige importøren gjorde sitt ytterste for å ødelegge en relativt god merkevare...jeg innbillte meg at det hadde blitt bedre. Ellers fremstår det absolutt som om du har et girkasseproblem, om det skyldes noe så enkelt som at det burde vært foretatt et oljeskift eller mer komplekse problemstillinger, er ikke godt å si.

Vel. HER er oppskriften på klagegangen: https://www.forbrukerradet.no/forside/bil/kjop-og-salg-av-bil/misfornoyd-med-kjop/

Antall visninger