Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom barmeapparatet bare i en balgt posisjon, hvis det bar nensin søl så ville likten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett frempver mot fører og passasjer samt bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik komsentrert varme kan føre til avgassimg fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med , plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg garantere at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom barmeapparatet bare i en balgt posisjon, hvis det bar nensin søl så ville likten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett frempver mot fører og passasjer samt bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik komsentrert varme kan føre til avgassimg fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med , plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg garantere at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med.med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom barmeapparatet varmeapparatet bare i en balgt valgt posisjon, hvis det bar nensin bensin søl så ville likten lukten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett frempver mot fører og passasjer samt bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik komsentrert varme kan føre til avgassimg fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med , plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg garantere at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom varmeapparatet bare i en valgt posisjon, hvis det bar var bensin søl så ville lukten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett frempver mot fører og passasjer samt bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik komsentrert varme kan føre til avgassimg fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med , plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg garantere at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom varmeapparatet bare i en valgt posisjon, hvis det var bensin søl så ville lukten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett frempver fremover mot fører og passasjer samt bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik komsentrert konsentrert varme kan føre til avgassimg avgassing fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med , med, plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg ikke garantere for at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette problemet med at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom varmeapparatet bare i en valgt posisjon, hvis det var bensin søl så ville lukten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett fremover mot fører og passasjer samt via kamaler umder fører og passasjer sete bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik konsentrert varme kan føre til avgassing fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med, plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg ikke garantere for at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette problemet med at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen

Hei Ja kommer med et par forslag men er ikke sikkert de holder vann her. Bensindamp kommer nok ikke gjennom varmeapparatet bare i en valgt posisjon, hvis det var bensin søl så ville lukten samlet seg i pollen filteret og gitt lukt i alle retninger du nevner. Vanligvis brukes jo ikke varmen til bena da det normalt på vinteren blåser helst på frontrute og ut til dyser for siderutene. Om sommeren blåses det meste av luften til dysene rett fremover mot fører og passasjer samt via kamaler umder kanaler under fører og passasjer sete bakover til baksete passasjerene. Jeg antar at slik konsentrert varme kan føre til avgassing fra plasten eller fra eventuellt lim som slike plast deler kan være satt sammen med, plast er et petroleumsprodukt som kan gi avgassimg hvis noen kriterier i produksjonen ikke er fulgt og tilstrekkelig testet av bilfabrikantene før de monterer det i bilen. Det finnes en rekke biler oppigjennom tiden som har hatt liknende problem og faktisk pga av de blir fysisk dårlig av lukten har måttet kvitte seg med bilen. Faktisk har bilfabrikantene tro det eller ei gjerne en ansatt som lukter seg til materialer som avgir lukt eller gass i pre produksjons bilene for å unngå nettop slike problemer. Nå skal jeg ikke garantere for at det er slik i din bil men er den beste forklaringen iallefall jeg kan komme opp med. I Broomprat intervjuet med Mærtha Loise forteller hun nettopp om dette problemet med at de hadde en Citroen der lukten i bilen aldri ble borte og er faktisk den hun husker best nettopp av den grunn som er beskrevet ovenfor.

Mvh Kviasen