Revisjonshistorikk [tilbake]

Ja det er her Lexus og ikke minst Toyota har mye å lære bort til andre og det er hvordan de behandler kundene, Norulf nevner forbilledlig og at det koster dyrt men gjør det egentlig det i det lange løp og hvis man har litt perspektiv så kommer dette tilbake i rikelig monn. På Toyota tar de ikke bryet med å belemre kumdene med problemer med bilen de bare fiikser det og så er kunden kanskje uvitende om det men lykkelig og er egentlig noe av den Japanske kulturen som er tatt med her. Se på Lexus de er nummer en på kvalitet og kundetilfredshet,ingen over og ingen på siden i nesten 20 år eller var det 30 år. Ikke sikkert Nissan er dårligst de er bare dårligst på å handtere dette så de har litt vei å gå her. Alle de Japanske merkene foruten Lexus og Toyota bør lære noe av sjelen i Soloppgangens Rike gjør jobben din men gjør den i stillhet.

Mvh Kviasen

Ja det er her Lexus og ikke minst Toyota har mye å lære bort til andre og det er hvordan de behandler kundene, Norulf nevner forbilledlig og at det koster dyrt men gjør det egentlig det i det lange løp og hvis man har litt perspektiv så kommer dette tilbake i rikelig monn. På Toyota tar de ikke bryet med å belemre kumdene med problemer med bilen de bare fiikser det og så er kunden kanskje uvitende om det men lykkelig og er egentlig noe av den Japanske kulturen som er tatt med her. Se på Lexus de er nummer en på kvalitet og kundetilfredshet,ingen kundetilfredshet, ingen over og ingen på siden i nesten 20 år eller var det 30 år. Ikke sikkert Nissan er dårligst de er bare dårligst på å handtere dette så de har litt vei å gå her. Alle de Japanske merkene foruten Lexus og Toyota bør lære noe av sjelen i Soloppgangens Rike gjør jobben din men gjør den i stillhet.

Mvh Kviasen

Antall visninger