Revisjonshistorikk [tilbake]

Termostat er en svært holdbar innrettning og går aldri i stykker(nesten da) og er ikke som i gamle dager når man måtte ha en i hver lomme når man skulle på tur. Hvis problemet ditt kom etter at reim ble skiftet så er problemet her og ikke la deg mislede her. Det er nettop når det er høyt nivå på tanken at det er luft i systemet. Kjør opp i en bakke slik at fronten står oppover og løsne lokket på kjølevanns tanken og start motoren nå skal eventuell luft unslippe. Vel din bil du gjør jo hva du vil.

Mvh Kviasen

Termostat er en svært holdbar innrettning og går aldri i stykker(nesten da) og er ikke som i gamle dager når man måtte ha en i hver lomme når man skulle på tur. Hvis problemet ditt kom etter at reim ble skiftet så er problemet her og ikke la deg mislede her. Det er nettop når det er høyt nivå på tanken at det er luft i systemet. Kjør opp i en bratt bakke slik at fronten står oppover og løsne lokket på kjølevanns tanken og start motoren nå skal eventuell luft unslippe. unslippe både fra motor og varme apparatet men se til at motor er varm.

Vel din bil du gjør jo hva du vil.vil men jeg hadde kviet meg for å betale 9000 kr.

Mvh Kviasen

Termostat er en svært holdbar innrettning og går aldri i stykker(nesten da) og er ikke som i gamle dager når man måtte ha en i hver lomme når man skulle på tur. Hvis problemet ditt kom etter at reim ble skiftet så er problemet her og ikke la deg mislede her. Det er nettop når det er høyt nivå på tanken at det er luft i systemet. Kjør opp i en bratt bakke slik at fronten står oppover og løsne lokket på kjølevanns tanken og start motoren nå skal eventuell luft unslippe både fra motor og varme apparatet men se til at motor er varm.

Vel din bil du gjør jo hva du vil men jeg hadde kviet meg lenge og vel for å betale 9000 kr.

Mvh Kviasen