Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Lånebil er jo det første man har krav på eller goodwill som man også kaller det så det har de jo gitt deg, dernest kommer det jo etterhvert inn hvor lang tid de trenger for å fikse problemet og da igjen hvor mye byderi dette skaper for kunden. Avslag i pris kan bli en mulighet, heve kjøp en annen og fks redusert pris eller gratis service kan være et annet tiltak. Det er ikke noe problem med å spør forhandler om hva du,kan forvente da de helt sikkert ikke uten videre kommer med dette selv.

Mvh Kviasen

Hei Lånebil er jo det første man har krav på eller goodwill som man også kaller det så det har de jo gitt deg, dernest kommer det jo etterhvert inn hvor lang tid de trenger for å fikse problemet og da igjen hvor mye byderi bryderi dette skaper for kunden. Avslag i pris kan bli en mulighet, heve kjøp en annen og fks redusert pris eller gratis service kan være et annet tiltak. Det er ikke noe problem med å spør forhandler om hva du,kan forvente da de helt sikkert ikke uten videre kommer med dette selv.

Mvh Kviasen