1 | opprinnelige versjon |
Hei Magne For å si det sånn så nei dette er ikke normalt og i såfall er det en komponent i modiulen som trolig ikke holder mål og det er nok noe som desverre skjer av og til i bilindustrien ref tilbakekallinger av tusenvis av samme bilene med samme feilaktige komponent innstallert. Ja enig 6 ganger å bli hentet av Naf er nok til å trøtte ut hvem som helst så kravet ditt overfor Mitsubishi burde være: Er det en oppdatert og forbedret del som nå byttes eller kommer feilen fra andre plasser fks følgefeil andre steder i systemet som er nok til å frittere delen:?? Skjer dette med alle biler så må jeg si Mitsubishi sliter men er det bare med din så er det ikke utenkelig at en tekniker med kofferten full av computere må komme fra Japan å undersøke den. En omlevering er heller ikke utenkelig da kundene skal slippe å utsettes for dette og samme feil 6 ganger er jo over grensen for å kunne tenke i den rettningen.
Mvh Kviasen