Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Regner med at det har med budsjettet ditt å gjøre ellers ville du vel valgt noe nyere. De har hatt en del problem med strekt registerkjede som gir motorproblem samt se etter at finksjoner som fks handbrekket virker. Videre er traversene under bilen utsatt for rust og kan kjapt gi nedslag på en Eu komtroll og da er det game over og over 20000 kr i rep kostnad. Sjekk at motor går fint og ikke jukser på noe turtall og ikke gir feilkoder og aller helst bør den nylig være Eu godkjent. Ellers kan du sjekke at dekk er ok og er de skeivs slitt som sier noe om opphenget under bilen er i orden. Eksosen kan begynne å bli ganske fillete så sjekk hele veien bakover og at det ikke er for mange cola bokser og ståltråd her.

Mvh Kviasen

Hei Regner med at det har med budsjettet ditt å gjøre ellers ville du vel valgt noe nyere. De har hatt en del problem med strekt registerkjede som gir motorproblem samt se etter at finksjoner funksjoner som fks handbrekket virker. Videre er traversene under bilen utsatt for rust og kan kjapt gi nedslag på en Eu komtroll og da er det game over og over 20000 kr i rep kostnad. Sjekk at motor går fint og ikke jukser på noe turtall og ikke gir feilkoder og aller helst bør den nylig være Eu godkjent. Ellers kan du sjekke at dekk er ok og er de skeivs skeiv slitt som sier noe om opphenget under bilen er i orden. Eksosen kan begynne å bli ganske fillete så sjekk hele veien bakover og at det ikke er for mange cola bokser og ståltråd her.

Mvh Kviasen

Antall visninger