Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Rune Pris vil jeg ikke gi meg inn på her må du nok støtte deg til hva samenlignbare biler og ellers like for like altså på samme restaurerings nivå som din og ikke hva de som selger ønsker men hva de faktisk selges for. På forumer som dreier seg mest om gamle Opler eller veteranbiler er det alltid noen som kjenner din bil og historien bak de og kanskje priser også. så anbefaler å søke opp et sånt på nett. For å si det sånn var jo ikke Opel ledende på det med fks rust problematikk i hine hårde tider så hvis bilen din har rust så blir prisen deretter. Og viktigst er at hvis bilen din må restaureres på mutter og skrue nivå så kan du ikke regne med å få noe i nærheten av de som selges på ausjoner og ser ut som de rullet ut av fabrikken i forrige uke og det er nettopp her amatørene tar feil de legger ut sine vrak som har blitt slept ut på et jorde og flere meter lange grantrær har vokst opp igjennom golv og tak samt at alle mus i hele nabolaget har hatt sitt fødested i innredningen og bestefar var hele tiden borte og hentet deler for å se om de kunne passe i traktoren sin og tror at ojda her er det mye å tjene. Nå sier du jo ikke noe om tilstand på din bil men for å si det sånn det kan selges en identisk bil på auksjon for kanskje flere hundre tusen mens din trenger ikke engang være verdt vrakpanten. Mange ganger er det mest fornuftig å faktisk betale litt mer for et godt eksemplar da man har forutsigbarhet isteden for å kanskje bruke flere år av livet på jobben og bruke opp alle skole pengene til ungene Men det er ingen grunn til å bli motløs er man realistisk ang pris for objektet går det nok å selge den skal du se.

Mvh Kviasen

Hei Rune Pris vil jeg ikke gi meg inn på, her må du nok støtte deg til hva samenlignbare biler og ellers like for like altså på samme restaurerings nivå som din og ikke hva de som selger ønsker men hva de faktisk selges for. På utenlanske forumer som dreier seg mest om gamle Opler eller veteranbiler generelt er det alltid noen som kjenner din bil og historien bak de og samt kanskje priser også. Jeg anbefaler å søke opp et sånt på nett. forum på nett.

For å si det sånn var jo ikke Opel ledende på det med fks rust problematikk i hine hårde tider så hvis bilen din har rust så blir prisen deretter. Og viktigst er at hvis bilen din må restaureres på mutter og skrue nivå så kan du ikke regne med å få noe i nærheten av de som selges på ausjoner og ser ut som de rullet ut av fabrikken i forrige uke og det er nettopp her amatørene tar feil de legger ut sine vrak som har blitt slept ut på et jorde og flere meter lange grantrær har vokst opp igjennom golv og tak samt at alle mus i hele nabolaget har hatt sitt fødested i innredningen og bestefar var hele tiden borte og hentet deler for å se om de kunne passe i traktoren sin og tror at ojda jøss jeg jeg har jo en gullgruve så her er det mye å tjene. Nå sier du jo ikke noe om tilstand på din bil men for å si det sånn det kan selges en identisk bil på auksjon for kanskje flere hundre tusen mens din trenger ikke engang være verdt vrakpanten. Mange ganger er det mest fornuftig å faktisk betale litt mer for et godt eksemplar da man har forutsigbarhet isteden for å kanskje bruke flere år av livet på jobben og bruke opp alle skole pengene til ungene Men det er ingen grunn til å bli motløs er man realistisk ang pris for objektet går det nok å selge den skal du se.

Mvh Kviasen