Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Regner med trådstarter her har riktig, det er ikke alle biler som kan ha takstativ og er bilen godkjent for taklast skal det stå oppgitt i vognkort. Hvis Ingeniørene som har utarbeidet mach-e ikke annser det forsvarlig pga bilens konstruksjon å ha taklast så er det ikke lov og står da 0 i vognkort eller n/a. Det kan være uvist hvorfor, tyngdepunkt styrken på limet som holder det på plass, viktige registratorer som skjermes osv. Importøren er din beste venn her om årsaken til dette.

Mvh Kviasen

Hei Regner med trådstarter her har riktig, det er ikke alle biler som kan ha takstativ og er bilen godkjent for taklast skal det stå oppgitt i vognkort. Hvis Ingeniørene som har utarbeidet mach-e ikke annser det forsvarlig pga bilens konstruksjon å ha taklast så er det ikke lov og står da 0 i vognkort eller n/a. Det kan være uvist hvorfor, tyngdepunkt styrken på limet som holder det på plass, viktige registratorer som skjermes eller kanskje er det solcelle panel oppå der osv. Importøren er din beste venn her om årsaken til dette.

Mvh Kviasen

Hei Regner med trådstarter her har riktig, det er ikke alle biler som kan ha takstativ og er bilen godkjent for taklast skal det stå oppgitt i vognkort. Hvis Ingeniørene som har utarbeidet mach-e ikke annser det forsvarlig pga bilens konstruksjon å ha taklast så er det ikke lov og står da 0 i vognkort eller n/a. Det kan være uvist hvorfor, tyngdepunkt styrken på limet som holder det på plass, viktige registratorer som skjermes eller kanskje er det solcelle panel oppå der osv. Importøren er din beste venn her om årsaken til dette.dette. Ikke eksprimenter med dette selv basert på tanken om at dette må da den tåle, ikke morro hvis takboks og tak flyr av på motorvei i 110 km da tror jeg det venter ganske så store bøter rundt hjørnet.

Mvh Kviasen