Revisjonshistorikk [tilbake]

Vel....kompenasjon er et annet ord for erstatning. Slik jeg forstår det, var du en klok mann som sjekket med en objektiv tredjepart før du tok påstandene fra BOS for god fisk. For all del, feil kan skje den beste, men her fremstår det som om man prøvde på noe man ikke burde ha gjort. Sånt skjer i de beste familier, og det er verken første eller siste gang. Det er ikke så underlig at mange mister sansen for norske merkeverksteder, og heller velger et autorisert tredjepartsverksted eller reiser til det store utland når de skal ha gjort noe med bilen sin,

For din del tapte du jo ingen ting utenom tiden som medgikk til plunder og heft. Dersom du ikke kan påvise betydelige faktiske utgifter, som tapt arbeidsfortjeneste eller at du kjørte fra Vadsø til BOS i Trondheim for å komme til et verksted med stjerne i skiltet, har du egentlig ikke noe å slå i bordet med i forhold til alminnelig erstatningsrett. Men jeg ville absolutt tatt ansvarlig verksmester en stripe, og stilt det samme spørsmålet. Det verste du kan få er et "nei". Og til syvende og sist, du vil antagelig da kunne ha gleden av å si klart fra at tilliten er brutt. For meg er det sånn at jeg må ha et tillitsforhold til de som skal få tukle med bilen min. Om denne tilliten slår sprekker, ja da finner jeg meg rett og slett et alternativt verksted. Det gleder meg forøvrig at BOS ikke fikk loppa lommepungen din for et anseelig beløp! Terningkast 6!

Antall visninger