Revisjonshistorikk [tilbake]

Takker ja og happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja og happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter.fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikringg krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikringg krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikringg sikrings krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting eller var det slik at ting virket som ikke burde virket husker ikke helt men altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikrings krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting eller var det slik at ting virket som ikke burde virket husker ikke helt men altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikrings krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en helt annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer GEM modul kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting eller var det slik at ting virket som ikke burde virket husker ikke helt men altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikrings krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en helt annen historie.

Mvh Kviasen

Takker Norulf ja happy med utfyllende og usedvanlig rikholdig info, info skulle nesten hatt en egen plass i Wikipedia ;-), men da jeg slett ikke ser som en ørn og er stø på hånden som en hjenekirurg som opererer gjennom et mikroskop helt innerst i de små grå og ikke engang har smakt en pils de siste 3 uker før operasjon for ikke å bli ustø på hånden så har jeg tatt til vettet og sender kretskortene over til England der man kan finne spesialister som har utstyr og bytter det meste av komponenter på kretskort som har de vanligste feilene og koster samtidig nesten ingenting i forhold til det med å kjøpe nytt og samtidig er ofte komponenten en forbedret utgave og det gies garanti på jobben så vinn vinn situasjon dette. Bare å kjøpe tjenesten på Ebay putte det i en liten eske og levere på posten så kommer kortet i retur på en uke eller så hvis man kan vente så lenge da men jeg har 5 biler så har litt å velge på ;-). Regner med slike kretskort er kommet for å spare plass og for at mest mulig data kan behandles på et mindre område men er nok der grensen går for hva vi hobby mekanikere kan klare å tilegne oss av fredigheter. Gav opp når jeg skulle prøve å lodde et multilayer GEM modul kretskort på en Bmw som datteren min hadde og da jeg hadde montert det virket ingenting eller var det slik at ting virket som ikke burde virket husker ikke helt men altså verre enn i utgangspunktet, men siden jeg ikke er kjent for å gi opp så gikk jeg på med en slik loddebolt som du nevner på størrelse med en øks som ble brukt til å smelte tauverk med på en 1,5 millioners SAAB Seaeye ROV(Electric underwater robot) og i det aller helligste nemelig hovedkommunikasjons kortet da lyskretsen hadde dårlig kontakt i en riskorn stor sikrings krets og helt uredd varmet jeg på til med nevnte loddebolt til tinnet smeltet men da var allerede kortet så varmt at tinnet rant av kortet i små bekker og hva som skjedde etterpå er en helt annen historie.

Mvh Kviasen

Antall visninger