Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Ja det med avsuging kan man jo undres på en gang i blant men må man så må man jo :-) Null feil på EU kontrollseddelen på Discovery 3 allerede der ville jeg hoppet i stolen(sitat Norulf) og ant ugler i mosen. Min bil hadde bremserør som var så rustne at det var bare molekylene som holdt sammen av gammel vane samt alle foringer utslitt og en del andre feil men var nylig Eu godkjent hm ? kan dette bli et problem fremover. Som du sier når de av og til virker så er de jo veldig bra disse bilene så vi er jo enige der og takk vår skaper for at finnes noen av oss der ute smør og brød bil kan andre kjøpe. Jeg har som mål å ha eid alle biler som er laget så skal ihvertfall ikke dette være ugjort når jeg vandrer. Så tilbake til alvor igjen, engine malfunction betyr feil med en primær sensor og skal jeg gjette så er det egr eller den elektriske turbo regulerings ventilen. Turbo vanes eller spjeldet blir så igjenkokset at den elektriske stillingsmotoren ikke klarer å gå til den posisjon som Ecu styringen ønsker og setter da en alarm, begge disse er vanlige problemer. Min hadde ikke kompresjon så når jeg startet på morgenen rømte alle naboene mine inn i husene sine for å komme i dekning for den uforbrendte dieselskyen som bredte seg i nabolaget. Måtte ha kranbil for å løfte av karrosseriet og gjyve løs på motoren med bytte av stempler og hele pakken samt mye mere da de også har svakhet med oljepumpen som knekker av en bit og fører til motorhavari. LR Discovery 3 er ikke for de som har lett for å besvime og helst skal de ikke ikke ha svakt hjerte heller. Langturer tror jeg er over som Norulf nevner og passer nok best til små turer til snarkjøpet på hjørnet og ellers mest til å sitte å se på ute på gårdsplassen men husk at du aldri slipper opp for noe å snakke med naboer og bekjente om da det med været blir kjedelig i lengden.

Mvh Kviasen

Hei Ja det med avsuging kan man jo undres på en gang i blant men må man så må man jo :-) Null feil på EU kontrollseddelen på Discovery 3 allerede der ville jeg hoppet i stolen(sitat Norulf) og ant ugler i mosen. Min bil hadde bremserør som var så rustne at det var bare molekylene som holdt sammen av gammel vane samt alle foringer utslitt og en del andre feil men var nylig Eu godkjent hm ? kan dette bli et problem fremover. Som du sier når de av og til virker så er de jo veldig bra disse bilene så vi er jo enige der og takk vår skaper for at finnes noen av oss der ute ute, smør og brød bil kan andre kjøpe. Jeg har som mål å ha eid alle biler som er laget så skal ihvertfall ikke dette være ugjort når jeg vandrer. Så tilbake til alvor igjen, engine malfunction betyr feil med en primær sensor og skal jeg gjette så er det egr eller den elektriske turbo regulerings ventilen. Turbo vanes eller spjeldet blir så igjenkokset at den elektriske stillingsmotoren ikke klarer å gå til den posisjon som Ecu styringen ønsker og setter da en alarm, begge disse er vanlige problemer. Min hadde ikke kompresjon så når jeg startet på morgenen rømte alle naboene mine inn i husene sine for å komme i dekning for den uforbrendte dieselskyen som bredte seg i nabolaget. Måtte ha kranbil for å løfte av karrosseriet og gjyve løs på motoren med bytte av stempler og hele pakken samt mye mere da de også har svakhet med oljepumpen som knekker av en bit og fører til motorhavari. LR Discovery 3 er ikke for de som har lett for å besvime og helst skal de ikke ikke ha svakt hjerte heller. Langturer tror jeg er over som Norulf nevner og passer nok best til små turer til snarkjøpet på hjørnet og ellers mest til å sitte å se på ute på gårdsplassen men husk at du aldri slipper opp for noe å snakke med naboer og bekjente om da det med været blir kjedelig i lengden.

Mvh Kviasen

Hei Ja det med avsuging kan man jo undres på en gang i blant men må man så må man jo :-) Null feil på EU kontrollseddelen på Discovery 3 allerede der ville jeg hoppet i stolen(sitat Norulf) og ant ugler i mosen. Min bil hadde bremserør som var så rustne at det var bare molekylene som holdt sammen av gammel vane samt alle foringer utslitt og en del andre feil men var nylig Eu godkjent hm ? kan dette bli et problem fremover. Som du sier når de av og til virker så er de jo veldig bra disse bilene så vi er jo enige der og takk vår skaper for at finnes noen av oss der ute, smør og brød bil kan andre kjøpe. Jeg har som mål å ha eid alle biler som er laget så skal ihvertfall ikke dette være ugjort når jeg vandrer. Så tilbake til alvor igjen, engine malfunction betyr feil med en primær sensor og skal jeg gjette så er det egr eller den elektriske turbo regulerings ventilen. Turbo vanes eller spjeldet blir så igjenkokset at den elektriske stillingsmotoren ikke klarer å gå til den posisjon som Ecu styringen ønsker og setter da en alarm, begge disse er vanlige problemer. Min hadde ikke kompresjon så når jeg startet på morgenen rømte alle naboene mine inn i husene sine for å komme i dekning for den uforbrendte dieselskyen som bredte seg i nabolaget. Måtte ha kranbil for å løfte av karrosseriet og gjyve løs på motoren med bytte av stempler og hele pakken samt mye mere da de også har svakhet med oljepumpen som knekker av en bit og fører til motorhavari. LR Discovery 3 er ikke for de som har lett for å besvime og helst skal de ikke ikke ha svakt hjerte heller. Langturer tror jeg er over som Norulf nevner og passer nok best til små turer til snarkjøpet på hjørnet og ellers mest til å sitte å se på ute på gårdsplassen men husk at du aldri slipper opp for noe å snakke med naboer og bekjente om da det med været blir kjedelig i lengden.

Mvh Kviasen

Antall visninger