Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Oida her har du nok ikke gjort hjemmeleksa di som Norulf ville sagt, kjøper du LR Discovery 3 så sjekker man både lenge og vel og så sjekker man enda en gang for sikkerhet skyld og er det da den minste tvil så tar men enda en ny runde jeg har selv en LR Discovery 3 2005 model så kan litt om dette. Det må jo ha vært noe annet enn billig drift og vedlikeholds budsjett som fikk deg til å kjøpe en slik da disse er en ren forundringspakke på tenkelige og utenkelige problemer du kan få med en slik. Når jeg kjøpte var det først og fremst lidenskap og ha begjær som styrte men jeg har hele garasjen stappfull med verktøy og bestiller deler enten via finn torget eller fra Ebay i England så jeg kan leve fint med en slik bil men har opplevd alt du nevner samt en god del til men blir for mye å skrive om her da dette er et forum og ikke en bokutgivelse men likevel elsker jeg bilen. Alle som selger bil lyver og det er bare sånn ellers var det vel ingen som ville kjøpt en bruktbil når hele sannheten var skrevet i annonsen. Først og fremst kan jeg begynne med feilene dine. Hjuloppheng her er det snakk om foringer som begynner å bli slitene og bør byttes, styrestag kan ha litt slakk i de innerste kulene og må byttes samt at slitene foringer som er en gjenganger bør byttes ingen av disse feilene er veldig alvorlige men det med styrestag er uansett hvor mye slakk er det og er det mye så kan du få nedslag på EU eller til og med kjøreforbud. Foringer som hyler vet jeg ikke helt om dette er i humper eller når bilen ruller hvis det er når den ruller så er det ikke foringer men kanskje hjul lager og bremser. Det med at luft fjæring er stiv kan jo tyde på at bilen er senket ned mot de mekaniske stoppene altså støt dempere helt inntrykket da blir bilen stiv og ukomfortabel, hvis bilen er skjev i og med at en demper ikke fylles med luft kan det bli slik. Så vel foruten at du trolig får en ubehagelig tur ville jeg nok funnet ut hva den engine malfunction alarmen var for den er urovekkende og jeg sier da la bilen stå hjemme til pynt på gårdsplassen mens dere hygger dere i en leiebil. Ps: Få bilen på en løft de ruster fælt i rammen spesielt der drivaksler bak går kjennom rammen samt i bakre del av kanaler på begge sider av karroseriet.

Mvh Kviasen

Hei Oida her har du nok ikke gjort hjemmeleksa di som Norulf ville sagt, kjøper du LR Discovery 3 så sjekker man både lenge og vel og så sjekker man enda en gang for sikkerhet skyld og er det da den minste tvil så tar men enda en ny runde jeg har selv en LR Discovery 3 2005 model så kan litt om dette. Det må jo ha vært noe annet enn billig drift og vedlikeholds budsjett som fikk deg til å kjøpe en slik da disse er en ren forundringspakke på tenkelige og utenkelige problemer du kan få med en slik. Når jeg kjøpte var det først og fremst lidenskap og ha begjær som styrte men jeg har hele garasjen stappfull med verktøy og tilnærmet uendelig med pågangsmot og middler til å takle alt denne bilen kaster på meg av oppgaver. Jeg bestiller deler enten via finn torget eller fra Ebay i England så jeg kan leve fint med en slik bil men har opplevd alt du nevner samt en god del til men blir for mye å skrive om her da dette er et forum og ikke en bokutgivelse men likevel elsker jeg bilen. Alle som selger bil lyver og det er bare sånn ellers var det vel ingen som ville kjøpt en bruktbil når hele sannheten var skrevet i annonsen. Først og fremst kan jeg begynne med feilene dine. Hjuloppheng her er det snakk om foringer som begynner å bli slitene og bør byttes, styrestag kan ha litt slakk i de innerste kulene og må byttes samt at slitene foringer som er en gjenganger bør byttes ingen av disse feilene er veldig alvorlige men det med styrestag er uansett hvor mye slakk er det og er det mye så kan du få nedslag på EU eller til og med kjøreforbud. Foringer som hyler vet jeg ikke helt om dette er i humper eller når bilen ruller hvis det er når den ruller så er det ikke foringer men kanskje hjul lager og bremser. Det med at luft fjæring er stiv kan jo tyde på at bilen er senket ned mot de mekaniske stoppene altså støt dempere helt inntrykket da blir bilen stiv og ukomfortabel, hvis bilen er skjev i og med at en demper ikke fylles med luft kan det bli slik. Så vel foruten at du trolig får en ubehagelig tur ville jeg nok funnet ut hva den engine malfunction alarmen var for den er urovekkende og jeg sier da la bilen stå hjemme til pynt på gårdsplassen mens dere hygger dere i en leiebil. Ps: Få bilen på en løft de ruster fælt i rammen spesielt der drivaksler bak går kjennom rammen samt i bakre del av kanaler på begge sider av karroseriet.

Mvh Kviasen

Hei Oida her har du nok ikke gjort hjemmeleksa di som Norulf ville sagt, kjøper du LR Discovery 3 så sjekker man både lenge og vel og så sjekker man enda en gang for sikkerhet skyld og er det da den minste tvil så tar men enda en ny runde runde, jeg har selv en LR Discovery 3 2005 model så kan litt om dette. Det må jo ha vært noe annet enn billig drift og vedlikeholds budsjett som fikk deg til å kjøpe en slik da disse er en ren forundringspakke på tenkelige og utenkelige problemer du kan få med en slik. Når jeg kjøpte var det først og fremst lidenskap og ha begjær som styrte men jeg har hele garasjen stappfull med verktøy og tilnærmet uendelig med pågangsmot og middler til å takle alt denne bilen kaster på meg av oppgaver. Jeg bestiller deler enten via finn torget eller fra Ebay i England så jeg kan leve fint med en slik bil men har opplevd alt du nevner samt en god del til men blir for mye å skrive om her da dette er et forum og ikke en bokutgivelse men likevel elsker jeg bilen. Alle som selger bil lyver og det er bare sånn ellers var det vel ingen som ville kjøpt en bruktbil når hele sannheten var skrevet i annonsen. Først og fremst kan jeg begynne med feilene dine. Hjuloppheng her er det snakk om foringer som begynner å bli slitene og bør byttes, styrestag kan ha litt slakk i de innerste kulene og må byttes samt at slitene foringer som er en gjenganger bør byttes ingen av disse feilene er veldig alvorlige men det med styrestag er uansett hvor mye slakk er det og er det mye så kan du få nedslag på EU eller til og med kjøreforbud. Foringer som hyler vet jeg ikke helt om dette er i humper eller når bilen ruller hvis det er når den ruller så er det ikke foringer men kanskje hjul lager og bremser. Det med at luft fjæring er stiv kan jo tyde på at bilen er senket ned mot de mekaniske stoppene altså støt dempere helt inntrykket da blir bilen stiv og ukomfortabel, hvis bilen er skjev i og med at en demper ikke fylles med luft kan det bli slik. Så vel foruten at du trolig får en ubehagelig tur ville jeg nok funnet ut hva den engine malfunction alarmen var for den er urovekkende og jeg sier da la bilen stå hjemme til pynt på gårdsplassen mens dere hygger dere i en leiebil. Ps: Få bilen på en løft de ruster fælt i rammen spesielt der drivaksler bak går kjennom rammen samt i bakre del av kanaler på begge sider av karroseriet.

Mvh Kviasen

Hei Oida her har du nok ikke gjort hjemmeleksa di som Norulf ville sagt, kjøper du LR Discovery 3 så sjekker man både lenge og vel og så sjekker man enda en gang for sikkerhet skyld og er det da den minste tvil så tar men enda en ny runde, jeg har selv en LR Discovery 3 2005 model så kan litt om dette. Det må jo ha vært noe annet enn billig drift og vedlikeholds budsjett som fikk deg til å kjøpe en slik da disse er en ren forundringspakke på tenkelige og utenkelige problemer du kan få med en slik. Når jeg kjøpte var det først og fremst lidenskap og ha begjær som styrte men jeg har hele garasjen stappfull med verktøy og tilnærmet uendelig med pågangsmot og middler til å takle alt denne bilen kaster på meg av oppgaver. Jeg bestiller deler enten via finn torget eller fra Ebay i England så jeg kan leve fint med en slik bil men har opplevd alt du nevner samt en god del til men blir for mye å skrive om her da dette er et forum og ikke en bokutgivelse men likevel elsker jeg bilen. Alle som selger bil lyver og det er bare sånn ellers var det vel ingen som ville kjøpt en bruktbil når hele sannheten var skrevet i annonsen. Først og fremst kan jeg begynne med feilene dine. Hjuloppheng her er det snakk om foringer som begynner å bli slitene og bør byttes, styrestag kan ha litt slakk i de innerste kulene og må byttes samt at slitene foringer som er en gjenganger bør byttes ingen av disse feilene er veldig alvorlige men det med styrestag er uansett hvor mye slakk er det og er det mye så kan du få nedslag på EU eller til og med kjøreforbud. Foringer som hyler vet jeg ikke helt om dette er i humper eller når bilen ruller hvis det er når den ruller så er det ikke foringer men kanskje hjul lager og bremser. Det med at luft fjæring er stiv kan jo tyde på at bilen er senket ned mot de mekaniske stoppene altså støt dempere helt inntrykket da blir bilen stiv og ukomfortabel, hvis bilen er skjev i og med at en demper ikke fylles med luft kan det bli slik. Så vel foruten at du trolig får en ubehagelig tur ville jeg nok funnet ut hva den engine malfunction alarmen var for den er urovekkende og jeg sier da la bilen stå hjemme til pynt på gårdsplassen mens dere hygger dere i en leiebil. Ps: Få bilen på en løft de ruster fælt i rammen spesielt der drivaksler bak går kjennom gjennom rammen samt i bakre del av kanaler på begge sider av karroseriet.karroseriet samt i stort sett hele bakre guvet under bilen. Hvis ikke bremserør er byttet er de trolig så rustne at de knekker like lett som Soletti saltstenger bare man tar borti de.

Mvh Kviasen

Antall visninger