Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil her er det nye feil hele tiden så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant. Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3 de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant. Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3 de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant. Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3 de 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant. nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint.svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 men ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på, på og bedt en stille bønn for clutchen hans, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på og bedt ber en stille bønn for clutchen hans, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så brent clutch lukten river i neseborene og jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på og ber en stille bønn for clutchen hans, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så brent clutch lukten river i neseborene og jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på og ber en stille bønn for clutchen hans, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. tåre. Og nei denne typen clutch bruk kan ikke lastes Fabrikanten og så det er sagt så er det ikke Fiat som produserer clutchen det er fks Sachs Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Hei Nei heve kjøp er for sent, likevel betinger dette at Fiat verkstedet får flere forsøk på å rydde opp etter seg gjerne 3 ganger, uansett gjelder dette samme feil eller følgefeil men her er det nye feil hele tiden det er snakk om så altså ikke grunnlag for å heve kjøpet. Ellers må jeg si at det du beskriver må være alle mandagsbilers egentlige mor med den listen du har her. Bremser ja Fiat har rett her, Clutch ja Fiat har rett her også, jeg var ute for en helt ny bil som kom tilbake etter prøvekjøring fordi kunden skulle prøve den ute i skogstereng clutchen var ikke bare sliten den var til og med gått i oppløsning og måtte hentes i skogen med kranbil så litt av hvert kan skje her. Jeg bor i en bakke og når naboen nedenfor meg skal starte om morgenen så ruser han opp bilen til sånn ca 5000 rpm og slurer på clutchen hele veien til toppen av bakken så brent clutch lukten river i neseborene og jeg har mer enn en gang felt en tåre hvis jeg står ute og hører på og ber en stille bønn for clutchen hans, bil er bare en blikkboks sier han og må da felle enda en tåre. Og nei denne typen clutch bruk kan ikke lastes Fabrikanten og så det er sagt så er det ikke Fiat som produserer clutchen det er fks Sachs Sachs eller Luk og som stort sett alle andre bil fabrikanter bruker. Så til dette med rust nei det skal selvfølgelig ikke være rust eller hull etter 2 år og her har Fiat feil de kan ikke skjule seg bak at vi salter i Norge så sånn er det bare. Panseret ditt høres mest ut som om noen har glemt noe verktøy og lukket panseret uten å fjerne det. Et godt råd er aldri se under en bil fordi ja de ruster rust på bladfjærer kommer samt på masse andre ting, Det med stigtrinn er jeg ikke helt sikker på at jeg følger deg er dette løse ettermonterte stigtrinn eller er det karosseriets såkalte kanaler der dørene legger seg intill i nedrekant?. Uansett drar jeg en Norulf spesial og hjertesak ang dette og det er få den Tectylert under og av noen som kan dette og det fortere enn svint, pickuper er spesielt utsatte da det er allverdens krinkel kroker saltet kan ligge å godgjøre seg og når det blir varmt er dette saltet med litt fuktighet grusomt aggresivt.

Bakluka di er jo en hel historie alene og skulle jeg gjette så kan det ha forekommet en deformasjon på luken som du ikke har vært klar over, den minste antydning her og Fiat tar ikke ansvar for dette og henviser deg til å ta det som skade på forsikringen som er helt naturlig hvis saken er slik at det virkelig kommer fra en skade.

Når man leser inlegget kan det høres ut som at Fiat er en dårlig bil men det er ikke slik de er faktisk like gode som hvilken som helst av sine konkurenter og er trolig Europas mest solgte bilmerke.

Du kan begynne med å skrive en mail til importøren og får du ikke medhold kan du kontakte forbruker rådet som kan komme inn som en 3de part eller kontakte advokat som en siste mulighet.

Mvh Kviasen

Antall visninger