Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Blir nok alt for mye logistikk arbeid å hente inn dette, mye bedre at bilkjøper ber spesiellt om dette ved kjøp av ny bil og eventuellt får det på papiret. Har faktisk spurt om dette selv jeg da jeg er litt opptatt av sånt når jeg kjøper bil så kan man shoppe rundt og finne den gunstigste totalpakken. Så må jeg bare si som Norulf at bruk autorisert verksted i garantitid etter dette kan du få byttet oljen din der det er billigst. Og ikke kjør på longlife sevice 30000km det er det samme som senere motorhavari. Oljen er da helt utslitt uansett hva noen måtte prøve å si om det og det krummeluriet som er blandet inn i den så det går nok bra. Når du ser en dieselmotors olje etter 15000 km så kan man bli skrekkslagen og da kan man jo tenke seg hvordan den er når den runder 30000 km ? oljen tåler simpelthen ikke så mye forurensninger og jeg ville ikke engang brukt den til å tjære brygga mi med. Ps: Bmw er fan av longlife service og longlife olje men lurer på hvor long life det er når en drøss med Bmw får motorhavari. Merkeverksted eller ikke det er viktig at når du får pris så er alt annet likt. Hvis et merkeverksted smører opp bremsene dine og et annet verksted ikke gjør det så blir kanskje pris for arbeid ganske så likt.

Antall visninger